Responsabilitati de baza:
- Proiectarea, producția și livrarea materialelor de comunicații sub îndrumarea unor membri mai înalți ai echipei de comunicații. Sarcinile obișnuite includ:
- proiectarea și producția de materiale cu confruntare internă, de la mailere, buletine informative, invitații la evenimente, pagini intranet, anteturi bannere, materiale de prezentare și pachete de diapozitive.
- Menținerea administrativă a grilelor și instrumentelor noastre de planificare a comunicațiilor.
- urmărirea ratelor de evaluare și implicare.
- producție de conținut multimedia și video, după caz.
- menține legătura cu colegii din serviciile de suport audiovizual și producție video, după caz.
Abilități și experiență
- Limbi: engleză (fluență la nivel nativ sau profesional) și/sau germană (fluență la nivel nativ sau profesional).
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală, cu capacitatea de a scrie și de a comunica clar, corect și persuasiv.
- Abilități tehnice: minim 2 ani de experiență și abilități în design grafic. Experiență în utilizarea software-ului precum Adobe InDesign, Photoshop, Acrobat, Illustrator, Final Cut, Canva etc.), cu scopul de a îmbunătăți calitatea vizuală, eficacitatea și nivelul de operare al produselor noastre de comunicații.
- Fluență cu Microsoft Office Suite, în special cu PowerPoint și Excel, și experiență în traducerea ideilor în pachete de diapozitive și prezentări.
- Familiarizare cu Microsoft SharePoint și Teams pentru a îmbunătăți accesibilitatea și implicarea la evenimente.
- Experiență în postarea și utilizarea unui sistem intranet corporativ.
- Abilități HTML intermediare pentru a ajuta producția și proiectarea de buletine informative electronice, briefing-uri, mesaje și e-mailuri.
- Interes în modul cel mai bun de a comunica conceptele tehnice în termeni profani.
- Abilitatea de a jongla cu mai multe proiecte și de a respecta termenele limită.
- Abilitati organizatorice demonstrate si fiabilitate; capacitatea de a lucra atât independent, cât și în colaborare.
- O atitudine entuziastă, curioasă, pozitivă.
Beneficii:
- Plan personalizat de carieră
- Asigurare medicala
- Serviciul Stomatologic
- Tichete de masă
- Sus Multi-beneficii
- 7 Card
- Oportunități de formare locală și internațională
- Prezența la conferințe și webinar în funcție de profilul activității
- Lucrul cu tehnologii noi și extrem de dorite
- Mediu de lucru profesionist si prietenos.
Organizare
Inetum este o companie de servicii IT care furnizează servicii și soluții digitale. Operând în peste 26 de țări, Grupul are aproape 27.000 de angajați și în 2020 a generat venituri de 1.965 miliarde EUR.
În România, Inetum este un jucător important în business-ul IT, cu peste 14 ani de activitate. Este o companie stabilă, în continuă evoluție și profitabilă, cu peste 500 de angajați. Oferim servicii de consultanță IT sau gestionăm proiecte direct, de oriunde în România, pe infrastructură cloud, business intelligence, dezvoltare software și automatizare.
LISTA SERVICIILOR:
Accelerator de inovație/performanță
Inetum România oferă clienților soluții industriale inovatoare și durabile pentru a face din Sistemele lor Informaționale o adevărată referință de performanță.
Consultanță / Panou mare de competențe
Inetum intervine în multe proiecte din punct de vedere al afacerii/organizaționale (PM, Managementul schimbării, Analiză, UAT) până la sfera tehnică (arhitectură, dezvoltare, testare, aplicații și servicii de infrastructură, securitate.
Soluții integratoare / O propunere de valoare orientată spre afaceri
Inetum integrează soluții de întreprindere, care sunt vectori de creștere și performanță pentru clienții noștri.
Centru de servicii / Panou mare de livrabile
Inetum construiește un centru de servicii pentru industrializarea serviciilor precum: suport pentru aplicații, întreținere aplicații, inovare, RPA, SaaS, PaaS, Cyber Security 247, Analytics.