Descriere
- Colectează și generează conținut pentru comunicații interne și externe;
- Sprijină echipa în activități specifice de comunicare;
- Demonstrează o bună înțelegere a cunoștințelor și principiilor domeniului de specializare și aplică prin finalizarea cu succes a sarcinilor;
- Cultiva si mentine in primul rand contacte intra-organizationale;
- Acționează independent pentru a anticipa, identifica și rezolva probleme;
- Organizează și sprijină evenimente interne și externe ale companiei;
- Traduce articole și alte materiale necesare comunicării interne;
- Cercetează și vine cu noi idei de proiecte care ar putea fi susținute.
Calificări
Student în domeniul Comunicare și Relații Publice (anul 2 sau 3 de licență);
Cunoștințe PC și cunoștințe Microsoft Office (PowerPoint, Excel, Word, Outlook);
Cunoștințe bune de limba engleză (scris și vorbit);
Pasionat de scris;
Creativ, proactiv, organizat, orientat spre echipă și de încredere.