Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Companie de catering industrial angajeaza Communication Manager pentru locatie noua (restaurant - cantina) din Cluj.
Cerinte:
- Experienta in comunicare / PR; daca se poate si experienta in content management.
- Persoana trebuie sa aiba : skill-uri de comunicare, sa ii placa sa comunice constant cu consumatorii si sa aiba abilitatea de a sumariza nevoile acestora si de a le traduce in posibile actiuni, orientat catre solutii, capacitatea de a asculta si de a empatiza cu consumatorii.
Responsabilitati:
- Va fi responsabil de a gestiona relatia locala, atat cu reprezentantul clientului cat si cu consumatorii.
- Va implementa si va monitoriza actiunile in locatie.
Va trebui:
- Sa se asigure de implementarea corecta a pasilor si actiunilor din Customer Experience;
- Sa gestioneze site-ul dedicat clientului ( wordpress);
- Sa gestioneze pagina de facebook a restaurantului;
- Sa interactioneze cu consumatorii via chat de pe site-ul dedicat;
- Sa implementeze calendarul de marketing in locatie;
- Sa monitorizeze eficienta actiunilor implementate;
- Sa raporteze asteptarile/ nevoile clientilor sa propuna actiuni;
- Sa poata sa scrie content specific pentru locatie;
- Trebuie sa se asigure ca imaginea noastra este implementata corect si in concordanta cu asteptarile clientului;
- Sa gestioneze situatile de comunicare de criza alaturi de Unit Manager – exp: feedback-uri negative;
- Raportare lunara de activitate etc.