Scopul principal al locului de muncă
Țara Communications & Corporate Affairs Lead (C&CAL) va fi responsabil pentru comunicare și afaceri corporative în țară, modelând reputația corporativă a Unilever în țară și va fi partenerul strategic al șefului de țară.
Responsabilitățile de bază pentru liderul C&CA sunt
- Dezvoltați povești pozitive Unilever/categorii și transformați-le în oportunități cu mass-media și părțile interesate externe strategice și oferiți creștere și economii pentru afacere
- Gestionează întrebările media și acționează ca purtător de cuvânt în țară, interacționează activ cu mass-media cu scopul de a valorifica narațiunea globală a Unilever și de a transforma jurnalistul în susținători activi
- Construiți parteneriate relevante în sprijinul mărcii și scopului corporativ
- Consolidați reputația corporativă prin activități de advocacy strategice cu ONG-urile cheie și părțile interesate guvernamentale
- Producerea rezultatelor politicilor care protejează licența de operare a Unilever, sprijină comercializarea strategiilor, livrează agenda de durabilitate a Unilever
- Gestionați problemele de reputație locală în strânsă cooperare cu echipele regionale și globale C&CA
- Coordonează canalele de comunicare internă pentru a integra strategia, cultura și valorile organizației și pentru a crește susținerea/implicarea angajaților.
Responsabilități cheie
- Gestionarea zilnică a agendei de relații cu mass-media, afaceri externe și comunicare internă
- Managementul canalelor de comunicații interne ale companiei de bază
- Pregătirea de documente de informare personalizate de înaltă calitate, discursuri și alte materiale de bază pentru scopuri interne și externe
- Conducerea managementului problemelor, cu ajutorul șefului CEE al echipelor de management al problemelor C&CA și Global
- Elaborarea de documente de poziție, întrebări și răspunsuri și mesaje pe social media pe probleme.
- Efectuarea cartografierii părților interesate și a strategiilor părților interesate pentru probleme critice de afaceri.
- Sprijinirea construirii de relații cu părțile interesate externe cheie, cum ar fi ONG-uri, cadre universitare, membri ai asociațiilor comerciale, clienți etc.
- Lucrul cu categoriile pentru a dezvolta strategii de comunicare mai largi în domeniul managementului problemelor și advocacy de afaceri/categorii.
- Sprijinirea afacerii prin lansarea de inovații de produs care necesită acceptarea părților interesate externe și/sau aprobarea reglementărilor.
Abilități și experiențe cheie
- 6+ ani de experiență în domeniul comunicațiilor (sau altă experiență relevantă)
- Abilități excelente de comunicare
- Experiență în gestionarea mai multor proiecte complexe în același timp
- Gândire strategică puternică, abilități analitice și bun simț al afacerilor
- Modul de lucru structurat și organizat
- Managementul și cunoștințele părților interesate interne și externe, experiență în managementul problemelor
- Abilitatea de a lucra în echipe multifuncționale
- Abilități de rezolvare a problemelor
- Cunoștințe fluente de limba engleză atât în scris, cât și verbal
- Cunoștințe excelente de Microsoft Office
Mentalitatea necesară
- Sentiment ridicat de proprietate și adaptabilitate ridicată
- Rezistent la stres într-un mediu dinamic
- Pasionat de a transforma problemele în oportunități
- Candidatul perfect va avea un intelect puternic și o capacitate dovedită de a gestiona probleme sensibile
- O pasiune pentru relațiile cu mass-media și afacerile publice
- Încrezător și capabil să consilieze și să construiască încredere cu liderii seniori și cu părțile interesate
Unilever este o organizație dedicată echității, incluziunii și diversității pentru a conduce rezultatele afacerii noastre și pentru a crea un viitor mai bun, în fiecare zi, pentru diverșii noștri angajați, consumatori globali, parteneri și comunități. Credem că o forță de muncă diversă ne permite să ne potrivim ambițiilor de creștere și să stimulăm incluziunea în întreaga afacere. La Unilever suntem interesați ca fiecare persoană să-și aducă „întregul sine” la muncă, iar asta vă include! Astfel, dacă aveți nevoie de orice cerințe de asistență sau de acces, vă încurajăm să ne sfătuiți în momentul depunerii cererii, astfel încât să vă putem sprijini pe parcursul călătoriei dvs. de recrutare.