Compensations and Benefits Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Sunteți gata să acceptați provocarea de a inova retailul așa cum îl cunoaștem? Căutăm un nou coleg care să ni se alăture pentru a construi un nou model de afaceri modern, în calitate de Manager Compensații și Beneficii


Provocarea

Un element cheie al strategiei noastre de creștere este acela de a genera o experiență excelentă pentru angajați în întreaga organizație, iar provocarea dvs. va fi să construiți și să implementați practici de recompensă și să îmbunătățiți experiența angajaților.


Profilul

Căutăm o persoană familiarizată cu bugetul și planificarea să se concentreze pe implementarea recompenselor atractive și pe adaptarea programelor de beneficii în funcție de nevoile personalului. Pentru a avea succes în acest rol, ar trebui să vă placă numerele, să aveți bune cunoștințe în domeniul compensațiilor și beneficiilor, să fiți familiarizat cu legislația muncii și implicarea angajaților.



Responsabilitati:

  • Construiți și implementați sistemul de compensare și beneficii, în conformitate cu strategia de afaceri și urmând bugetele alocate
  • Sprijină adaptarea permanentă a practicilor de compensare și beneficii Carrefour în funcție de nevoile de afaceri identificate și tendințele pieței, contribuind astfel la creșterea retenției, motivației și angajamentului angajaților.
  • Monitorizeaza procesul de cresteri salariale anuale pentru toate entitatile grupului Carrefour Romania, prin respectarea principiilor politicii de Compensare si Beneficii si in limita bugetelor alocate.
  • Coordonează revizuirea anuală a salariilor și procesul de bonus de performanță pentru toate unitățile de afaceri și sediul central - colaborând cu clienții interni pentru buna desfășurare a procesului.
  • Analizează și interpretează rezultatele primite din sondajele de salarizare și întocmește analize și rapoarte comparative ale politicii actuale de Compensare și Beneficii a companiei față de tendințele din piața generală și de retail.
  • Asigură menținerea clasificării posturilor din companie
  • Contribuie la planificarea anuală a numărului de personal și oferă rapoarte periodice de progres față de buget.
  • Coordonează echipa de Compensații și Beneficii, concentrându-se pe obținerea de rezultate în zonele alocate.
  • Colaborează cu zonele funcționale locale de HR (L&D, EB & Recruitment, Legal etc.) și Business Management Controlling pentru a asigura o legătură coerentă între toate aceste domenii, pentru a realiza strategia și a îndeplini obiectivele zonei de Compensare și Beneficii.
  • Păstrează legătura cu echipele Group Reward pentru procesele și politicile de Compensare și Beneficii și mobilitatea internațională.


Cerințe:

  • Experiență de lucru în domeniul compensațiilor și beneficiilor de cel puțin 2 ani
  • Cunoștințe solide în domeniul bugetării, controlului financiar, recompenselor și beneficiilor totale (inclusiv reguli și modificări legislative privind diferitele categorii de beneficii)
  • Abilitati de management de proiect; experiență în proiecte de digitalizare și implementare de software de HR constituie un avantaj;
  • Abilitati de coordonare si dezvoltare a echipei
  • Abilitatea de a comunica cu diferite niveluri ale organizației
  • Gândire analitică, capacitatea de a sintetiza informații într-un limbaj simplu
  • Capacitate de a lucra sub presiune, rezistență
  • Abilități de prezentare (scrisă și vorbită) Nivel avansat – PowerPoint și Excel
  • Cunoașterea limbii engleze


*Dacă profilul dvs. corespunde rolurilor din Carrefour World, veți fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.


Ceea ce oferim

Carrefour World este despre oameni, așa că ne asigurăm că vă oferim un amestec de beneficii menite să vă stimuleze creșterea personală și profesională. Echipa noastră se concentrează pe a vă face bine primit și inspirat, pentru a vă ajuta să vă integrați cu ușurință într-un mediu de lucru plăcut, divers și incluziv.

Ne angajăm față de siguranța și sănătatea angajaților și clienților noștri și aderăm la recomandările de distanțare socială și alte protocoale pentru a asigura un mediu sigur pentru toți.

Carrefour România va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru procesul de recrutare, pe baza consimțământului dumneavoastră exprimat prin depunerea cererii. Puteți găsi mai multe detalii despre modul în care vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal consultând nota noastră informativă extinsă, disponibilă aici: https://carrefour.ro/corporate/cariere/privacy-policy

Noi, cei de la Carrefour, încurajăm persoanele cu dizabilități, persoanele din minorități etnice sau cele aflate în dificultate și/sau grupuri defavorizate care își doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să dobândească competențe și să se bucure de aceleași oportunități ca și ceilalți! Apreciem egalitatea de șanse și incluziunea și sprijinim diversitatea în echipele noastre, indiferent de sex, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent, peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diverse inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentorat, cât și prin planuri individuale.

Vino și aplică la Carrefour!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Carrefour România pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Carrefour România pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Carrefour România locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?