Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
SARCINI SI RESPONSABILITATI:
- Asigură dezvoltarea și implementarea politicilor și reglementărilor companiei
- Participă la dezvoltare și supraveghează sistemele de control prin care asigură conformitatea actelor interne ale companiei conform prevederilor legislative în vigoare
- Participă la evaluarea eficienței factorilor de control pentru asigurarea conformității afacerilor companiei cu legislația în vigoare, îmbunătățindu-i constant
- Participă la identificarea conflictelor de interes și le coordonează
- Inițiază și aplică revizia actelor interne localizate în scopul identificării riscurilor ascunse
- Participă la evaluarea activităților de afaceri ale companiei pentru identificarea eventualelor riscuri
- Oferă sprijin în ceea ce privește monitoringul, urmărirea, evaluarea și reevaluarea tuturor tipurilor de risc și recunoașterea măsurilor de tratare a riscurilor
- Participă la activitățile care au ca scop: dobandirea din timp a licențelor, aprobărilor, încuviințărilor, permiselor etc. necesare desfășurării activității; renovarea certificatelor și licențelor operative necesare pentru funcționarea companiei
- Urmărește și analizează activitatea concurenței în domeniul jocurilor de noroc
- Conduce sesiuni de instruire a angajaților pe probleme legale și de conformitate.
SPECIFICAŢIILE POSTULUI:
- Pregatirea necesara postului: - studii superioare de specialitate (avantaj Facultatea de Drept sau Economie);
- Experienta relevanta in domeniu: – minim 3 ani de experiență profesională într-un mediu de afaceri asemănător
- Cunoștințe adiacente: - cunoașterea activității în cadrul industriei jocurilor de noroc, cunoștințe de operare PC; nivel avansat de limbă engleză sau sârbă
- Abilități: de comunicare (orală și scrisă), aptitudini de lider, abilități de negociere, rezolvare a problemelor, concentrarea pe detalii, spirit analitic, răbdare, gândire critică, integritate personală de nivel înalt
BENEFICII:
- salariu motivant
- bonuri de masa
- posibilitatea de lucra intr-un mediu profesionist, intr-o companie internationala.
- Consideram cariera a fi mai presus de job. Aceasta reprezinta perfectionarea cunostintelor, solutionarea de probleme complexe, promovare, venituri bune, un program de lucru bun, satisfactie la locul de munca.
Mozzart va ofera munca intr-o echipa foarte bine organizata, metodologii moderne de lucru, pozitii, datorii si responsabilitati bine definite, facand astfel posibila fiecarui angajat specializare maxima in aria sa de expertiza.