Compliance Specialist - KYC

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CERINȚE

  • Studii superioare, preferabil juridice sau economice;
  • Diplomă /certificări profesionale naționale și/ sau internaționale aferente funcțiilor sistemului de control (ex. ICA/ACAMS, altele asemenea) - avantaj;
  • Experiență bancară specifică în domeniul aferent funcției de conformitate;
  • Cunoașterea normelor și a legislatiei specifice domeniului financiar-bancar, a reglementărilor naționale și internaționale în domeniu;
  • Cunoașterea standardelor și practicilor interne și internaționale în domeniul conformității și al riscurilor operaționale;
  • Cunoștințe generale despre produsele și serviciile bancare;
  • Cunoștințe MS Office și de limba engleză - avansat.


CAUTAM

  • Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate;
  • Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă;
  • Abilități de comunicare și relaționare interpersonală;
  • Capacitate de respectare a deadline-urilor și atingere a obiectivelor stabilite;
  • Abilitati de documentare, procesare, analiza si sinteza a informatiilor.


CE VEI FACE, PE SCURT

  • Evalua procedurile interne și controalele stabilite de Bancă în scop de prevenire și combatere a spălării banilor și finanțării terorismului;
  • Aviza și monitoriza din punct de vedere conformitate inițierea și menținerea relațiilor de afaceri cu clientela nebancară / bancară, conform normelor interne;
  • Colabora cu structurile organizatorice interne în pregătirea și livrarea de cursuri specializate în materie;
  • Efectua controale specifice periodice pe baza Planului anual de activitate și control intern asupra adecvării și eficacității proceselor de cunoaștere a clientelei.


CE PRIMESTI


Flexibilitate

  • incepe programul oricand in intervalul 7:30-10:00;
  • decide impreuna cu managerul si fii prezent fizic la birou maxim1 zi/saptamana;
  • hybrid la noi e ceva firesc!


Echilibru viață personală/viața profesională

  • pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
  • zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta;
  • birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
  • zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
  • zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta;
  • asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
  • asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
  • seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.


Avantaje financiare

  • 13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
  • sustinere financiară pentru evenimente speciale;
  • costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
  • tichete de masă.


Training și dezvoltare

  • program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
  • un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi;
  • plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
  • acces la nenumărate sesiuni de training online;
  • abonament la Bookster, un prieten apropiat;
  • o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi



Toate CV-urile sunt păstrate în condiţii de confidenţialitate.

Doar candidaţii ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactaţi pentru interviu.

Ne-am bucura sa te numeri printre ei.


Succes!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Alpha Bank Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Alpha Bank Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Alpha Bank Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?