Despre Idemia
Identitatea a devenit vitală în lumea în care trăim astăzi. Ambiția IDEMIA este de a contribui cu ceva pozitiv lumii, oferind o identitate oricărui individ de pe planetă și de a o asigura.
Oferim un mediu sigur și de încredere atât pentru cetățeni, cât și pentru consumatori, pentru a-și desfășura activitățile critice zilnice (cum ar fi plata, conectarea, călătoria, votul sau accesul în spații publice sau private), atât în lumea reală, cât și în cea digitală.
Cifre cheie
- Cu 15.000 de angajați în întreaga lume, inclusiv 3000 de ingineri ( +200 în România), IDEMIA deservește clienți din 180 de țări.
- 1.800 de instituții, inclusiv majoritatea celor mai mari bănci din lume, au încredere în noi și până la 2 milioane de carduri sunt digitalizate lunar în portofelele digitale majore (Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay).
- 500 de operatori de telefonie mobilă, inclusiv operatori de telefonie mobilă de top din întreaga lume, au încredere în noi, iar noi și am obținut 90 de câștiguri majore în platformele de gestionare a abonamentelor eSIM.
- Am implementat cu mândrie aproape 5 milioane de dispozitive biometrice în întreaga lume
- Am automatizat peste 30 de milioane de treceri anuale de pasageri și suntem numărul 1 în sistemele biometrice ale poliției
Prezentare generală a postului
Viziunea noastră este că, la IDEMIA, „ alimentăm experiențele lumii prin conexiuni de încredere ” între oameni, organizații și guverne. Astăzi, digitalul devine cu atât mai important pentru toți clienții noștri.
Pentru a satisface cererea lor digitală din ce în ce mai mare, IDEMIA se bazează pe inginerii noștri de fiabilitate a site-urilor (SRE) pentru a oferi utilizatorilor noștri un set bogat de caracteristici, disponibilitate ridicată și un nivel de performanță excelent pentru a-și îndeplini misiunile.
Site Reliability Engineer, ca parte a echipei SRE a Idemia, este responsabil pentru furnizarea de procese automatizate legate de construirea și implementarea software-ului în propriul nostru DC și AWS, dezvoltând scripturi/software necesare pentru toate activitățile desfășurate de echipa SRE. Alte domenii de care se va ocupa SR Engineer sunt operațiunile legate de monitorizarea platformelor de producție critice pentru SLA, rezolvarea problemelor și intervenția manuală. Toate aceste acțiuni vor fi realizate în strânsă cooperare cu echipele de dezvoltare software.
Căutăm un inginer SR care să lucreze cu soluțiile de trasabilitate a datelor IDEMIA pentru domeniul conectivitate și IoT - soluțiile care oferă clienților noștri un management end-to-end a ciclului de viață eSIM pentru dispozitivele de consum sau pentru cazurile de utilizare industriale și IoT, care respectă specificațiile GSMA și chiar depășește un set de servicii cu valoare adăugată
Responsabilitati
- Rulați mediul de producție prin monitorizarea disponibilității și luând o viziune holistică asupra sănătății sistemului
- Recuperați platformele în timpul incidentelor de producție pentru a îndeplini SLA-urile vizate; efectuați o analiză detaliată a cauzei principale pentru a preveni regresiile.
- Depanați, evaluați și rezolvați provocările operaționale și sprijiniți escaladarea
- Mențineți platformele după lansare prin măsurarea și monitorizarea disponibilității, performanței și a stării generale a sistemului.
- Documentarea Cunoștințelor
- Scala sistemele prin automatizare, îmbunătățind viteza și fiabilitatea schimbării
- Asumați responsabilitatea pentru disponibilitatea platformei, performanța și sănătatea generală a sistemului; gestionați bugetul de erori al platformei
- Recuperați platformele în timpul incidentelor de producție pentru a îndeplini SLA-urile vizate; efectuați o analiză detaliată a cauzei principale pentru a preveni regresiile
- Oferiți expertiză tehnică privind produsele Idemia și procesele de asistență clienților interni și externi
Calificări
- Diplomă de licență în informatică sau altă disciplină științifică înalt tehnică
- Engleză: nivel C1 (scris și vorbit)
- Experiență cu sistemele de operare Unix/Linux interne și administrare.
- Experiență în analiza și depanarea sistemelor distribuite la scară largă.
- Abilitatea de a depana și optimiza o varietate de coduri, limbi și instrumente de automatizare.
- Abilități puternice de comunicare cu capacitatea de a articula detalii tehnice către diferite audiențe
- Experiență de depanare în rețea
- Experiența în unul sau mai multe dintre următoarele: Docker, Java, Python, Go, Perl, scripting shell, securitate sau competențe suplimentare în domeniul cardurilor cu cip reprezintă un avantaj puternic.
Profil de personalitate
- Autopornire
- Rezolvator de probleme
- Trebuie să poată comunica eficient și profesional cu clienții interni și externi și cu alte companii terțe
- Capacitate de a oferi instruiri echipelor
- Excelenta atentie la detalii
- Abilitatea de a lucra și de a interacționa eficient într-un mediu de echipă internațională
- Fiți suficient de senior pentru a-și controla în mod independent timpul și sarcinile/obiectivele