Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- administrarea si analiza bazei de clienti;
- utilizarea instrumentelor moderne de marketing, puse la dispozitie de companie, pentru:
- atragerea de noi clienti si descoperirea de noi posibilitati de afaceri;
- fidelizarea clientilor existenti;
- consilierea clientilor in magazin si la locul afacerii lor;
- pregatirea, desfasurarea si analiza vizitelor la clienti;
- intocmirea rapoartelor si analizelor, interpretarea datelor din sistemul de administrare a bazei de clienti si stabilirea planurilor viitoare de actiune;
- propunerea de actiuni si implementarea lor in vederea imbunatatirii vanzarilor.
Cerințe:
- Studii superioare sau medii
- Experiență în vânzări constituie avantaj
- Cunoștințe de utilizare a pachetelor de programe informatice
- Persoană flexibilă orientată către clienți
- Capacități deosebite de comunicare
- Permis de conducere categoria B
- Cunoștințe bune de lb. engleză și/sau germană
Oferta (bonusuri, beneficii):
- salariu atractiv;
- masina si telefon de serviciu;
- training de specialitate;
- oportunitatea unei cariere intr-un concern international;
- sistem informatic performant.
- beneficii*: Crăciun, Paște, vacanță, asigurare voluntară de sănătate, zi de naștere;
* - beneficiile sunt condiționate de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.
Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziţie în cadrul societăţii Selgros Cash & Carry SRL, vă vom colecta şi folosi datele personale oferite în desfăşurarea procesului de selecţie şi recrutare de personal. Pentru informaţii complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării şi selecţiei de personal în cadrul societăţii Selgros Cash & Carry SRL, vă rugăm accesaţi site-ul societăţii.