Responsabilitati
Veți face parte din echipa de management administrativ pentru angajații filialelor Grupului Societe Generale. Munca dumneavoastră se va desfășura cu ajutorul unui software de calculator dedicat gestionării dosarelor HR, procesării cererilor primite și arhivării documentației angajaților.
Concret, vei fi condus la:
- Gestionarea absențelor populației în domeniu (boală, evenimente speciale)
- Gestionați declarațiile de boală cu CPAM (și analiza cu statul de plată)
- Gestionați anomaliile de ceas
- Gestionați modificările aduse Mutualului
- Gestionați dosarele de angajare ale filialelor din domeniul de aplicare, în funcție de specificul fiecărui contract (dacă este cazul)
- Gestionați vizitele medicale pentru noii angajați
- Gestionați rapoartele de absențe detașate
- Actualizați fișierul personal (adresă, stare civilă, cont bancar, opțiune de restaurant etc.)
- Gestionează elementele variabile ale remunerației: campaniile recurente pe parcursul anului (costuri de transport)
- Verificați și monitorizați valabilitatea permiselor de ședere pentru angajații străini în Franța
Profil necesar
- franceza la nivel avansat (scris si vorbit);
- Engleză la nivel mediu (scris și vorbit);
- Familiarizarea cu utilizarea instrumentelor informatice;
- Un an de experienta in domeniul resurselor umane (administrare personal, salarizare).
- Atenție la detalii, minuțiozitate;
- Comunicare buna;
- Respectarea standardelor și procedurilor;
- Persoana obisnuita sa lucreze cu obiective calitative si cantitative;
- Persoana autonoma, reactiva si proactiva;
- Orientare spre rezultate;
- Punctualitatea și respectarea termenelor limită;
- Motivația de a lucra în domeniul resurselor umane;
De ce să ni se alăture
SG GSC este o companie certificată Great Place to Work®. În acest cadru, vei găsi un mediu și o cultură flexibile, autonomie, oportunități de învățare constantă, dinamism și oameni talentați, făcând din experiența ta un adevărat accelerator de carieră. De asemenea, vei descoperi toată diversitatea profesiilor noastre, într-un sector în continuă evoluție și inovare.
Dacă doriți să vă urmăriți obiectivele în mod ambițios, ați ajuns la locul potrivit.
În plus, vei beneficia de toate avantajele noastre:
- compensație competitivă, inclusiv un bonus anual de performanță;
- plan preventiv de sănătate și asigurări colective de sănătate și viață;
- gamă largă de beneficii flexibile într-un buget lunar;
- beneficii de birou, programe de wellness și sănătate mintală;
- diverse beneficii și bonusuri pentru evenimente personale sau de familie;
- program de lucru de la 9:00 la 5:00 și lucru de acasă cu bonus de abilitare la îmbarcare;
- concediu suplimentar plătit și fără plată, inclusiv perioadele sabatice;
- oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
- Acces nelimitat la diverse resurse eLearning.
Perspectivă de afaceri
La Societe Generale, suntem convinși că oamenii sunt motorii schimbării și că lumea de mâine va fi formată din toate inițiativele lor, de la cele mai mici până la cele mai ambițioase.
Fie că ni ești alături de noi pentru câteva luni, câțiva ani sau întreaga ta carieră, împreună avem mijloacele pentru a avea un impact pozitiv asupra viitorului. Crearea, îndrăzneala, inovarea, întreprinderea fac parte din ADN-ul nostru.
Dacă vrei și tu să fii în acțiune, să evoluezi într-un mediu stimulant și îngrijitor, să te simți util în fiecare zi și să-ți dezvolți sau să-ți consolidezi expertiza, suntem făcuți să ne întâlnim!
Inca eziti?
Vă rugăm să rețineți că angajații noștri se pot angaja câteva zile pe an în acțiuni de solidaritate în timpul programului de lucru: sponsorizează persoane care au dificultăți în orientarea sau integrarea profesională, participă la educația financiară a tinerilor în ucenicie sau chiar își împărtășesc abilitățile cu o asociere. Există multe forme de implicare.