Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Activitate desfasurata :
- Identificare piese de schimb in programele furnizorilor si in documentatie specifica de Piese de Schimb
- Sa proceseze (sa oferteze), in cel mai scurt timp solicitarile primite de la clienti.
- Sa intocmeasca ofertele de piese de schimb conform politicii de pret adoptata la nivel de departament
- Sa identifice oportunitatilor de vanzare de piese de schimb si/sau servicii, prin schimb continuu de informatii cu Tehnicienii Service, Manager Piese, seful de departament si departamentul comercial.
- Sa se organizeze corespunzator, pentru indeplinirea sarcinilor curente din departament.
- Sa furnizeze informatii utile (solicitari noi primite de la reprezentantilor clientilor, anuntare de revizii, …) catre seful de departament, pentru optimizarea deplasarilor de service.
- Sa efectueze continuu studiu individual, referitor la modelele de masini si echipamente din portofoliul furnizorilor strtegici, in toate orele cand nu exista alte activitati curente.
- Sa studieze Buletinele de service si newsletter-urile tehnice transmise de seful de departament sau Managerul Tehnic
- Sa participe activ si implicat la toate actiunile companiei, la solicitarea Manager Piese direct sau a sefului de departament.
- Sa acorde suport tehnic si economic Responsabilului de Garantii, departamentului comercial
- Sa contribuie la atingerea obiectivelor lunare/trimestriale/anuale ale departamentului Piese de Schimb
Cerinte de baza :
- Studii superioare sau medii, tehnice. Specializare mecanica/electrica/hidraulica echipamente de constructii, sau agricole, sau industriale
- Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.
- Bun comunicator
- Spirit de echipa
Competente:
- cunostinte tehnice generale, componente de baza ale masinilor de constructii, de prelucrare a deseurilor, de salubrizare, pentru uz stradal (curatenie si spalare strazi)
- cunostinte generale de contabilitate
- cunostinte generale, referitoare la inventarul pieselor de schimb
- cunostinte avansate de operare pe calculator
- cunostinte medii/avansate de limba engleza (scris, citit, conversatie), inclusiv notiuni si termeni tehnici de baza
- cunoasterea pietei, pe care activeaza compania
Aptitudini:
- capacitate de organizare si planificare
- comunicare foarte buna in relatia cu clientii si colegii
- capacitatea de intelegere a nevoilor clientului
- aptitudini matematice si rationament logic
- motivatie personala: dorinta de dezvoltare personala si profesionala
- responsabilitate
- atentie selectiva, distributiva si concentrata
- exprimare concisa, fluenta, atat verbala, cat si in scris in limbile romana si engleza
- capacitate de adaptare si integrare in colectiv
- spirit de echipa
Beneficii:
- salariu fix indexabil
- laptop si telefon