Consiler Vanzari Piese de Schimb

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Activitate desfasurata :

  • Identificare piese de schimb in programele furnizorilor si in documentatie specifica de Piese de Schimb
  • Sa proceseze (sa oferteze), in cel mai scurt timp solicitarile primite de la clienti.
  • Sa intocmeasca ofertele de piese de schimb conform politicii de pret adoptata la nivel de departament
  • Sa identifice oportunitatilor de vanzare de piese de schimb si/sau servicii, prin schimb continuu de informatii cu Tehnicienii Service, Manager Piese, seful de departament si departamentul comercial.
  • Sa se organizeze corespunzator, pentru indeplinirea sarcinilor curente din departament.
  • Sa furnizeze informatii utile (solicitari noi primite de la reprezentantilor clientilor, anuntare de revizii, …) catre seful de departament, pentru optimizarea deplasarilor de service.
  • Sa efectueze continuu studiu individual, referitor la modelele de masini si echipamente din portofoliul furnizorilor strtegici, in toate orele cand nu exista alte activitati curente.
  • Sa studieze Buletinele de service si newsletter-urile tehnice transmise de seful de departament sau Managerul Tehnic
  • Sa participe activ si implicat la toate actiunile companiei, la solicitarea Manager Piese direct sau a sefului de departament.
  • Sa acorde suport tehnic si economic Responsabilului de Garantii, departamentului comercial
  • Sa contribuie la atingerea obiectivelor lunare/trimestriale/anuale ale departamentului Piese de Schimb 

 

Cerinte de baza :

  • Studii superioare sau medii, tehnice. Specializare mecanica/electrica/hidraulica echipamente de constructii, sau agricole, sau industriale
  • Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.
  • Bun comunicator
  • Spirit de echipa

Competente:

  • cunostinte tehnice generale, componente de baza ale masinilor de constructii, de prelucrare a deseurilor, de salubrizare, pentru uz stradal (curatenie si spalare strazi)
  • cunostinte generale de contabilitate
  • cunostinte generale, referitoare la inventarul pieselor de schimb
  • cunostinte avansate de operare pe calculator
  • cunostinte medii/avansate de limba engleza (scris, citit, conversatie), inclusiv notiuni si termeni tehnici de baza
  • cunoasterea pietei, pe care activeaza compania

 

 

 Aptitudini:

  • capacitate de organizare si planificare
  • comunicare foarte buna in relatia cu clientii si colegii
  • capacitatea de intelegere a nevoilor clientului
  • aptitudini matematice si rationament logic
  • motivatie personala: dorinta de dezvoltare personala si profesionala
  • responsabilitate
  • atentie selectiva, distributiva si concentrata
  • exprimare concisa, fluenta, atat verbala, cat si in scris in limbile romana si engleza
  • capacitate de adaptare si integrare in colectiv
  • spirit de echipa

 

 

Beneficii:

  • salariu fix indexabil
  • laptop si telefon

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CTE SOLUTION - UTILAJE SPECIALIZATE SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CTE SOLUTION - UTILAJE SPECIALIZATE SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CTE SOLUTION - UTILAJE SPECIALIZATE SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?