Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Studii superioare;
Minim 2 ani experienţă în domeniul asigurărilor sau pe un post similar;
Foarte bune cunoştinţe de specialitate în asigurări;
Foarte bune abilităţi de comunicare si relationare;
Orientare catre client si munca in echipa;
Bune abilităţi de organizare a activităţii;
Rigoare şi atenţie la detalii;
Cunoştinţe de operare pe calculator (MsOffice- Word, Excel, PowerPoint, corespondenţă, aplicaţii specifice);
Orientare spre rezultate;
Cursuri de specializare in domeniul asigurarilor constituie avantaj;
Cunostinte de limba engleza/ franceza la nivel mediu.
Descrierea jobului
Emite si gestionează poliţele/contractele de asigurare aferente societaţilor de leasing alocate;
Emite oferte de asigurare la solicitarea intermediarilor/societatilor de leasing alocati/e;
Gestionează relatia cu societătile de leasing de care este reponsabil;
Soluţioneaza sau propune spre soluţionare solicitările intermediarilor/societaţilor de leasing alocati/e;
Realizează la nevoie inspecţii de risc pentru politele aferente portofoliului gestionat;
Asigură/ faciliteaza o comunicare optima între companiile de leasing alocate si unitatile operaţionale respectiv cele de vânzări ale companiei (dupa caz);
Menţine permanent legatura cu reprezentanţii societăţilor de leasing alocate pentru preluarea poliţelor/contractelor în timp util cu respectarea prevederilor din contractul de parteneriat şi protocoale.