Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
•Minim studii medii (absolvent bacalaureat);
•Excelente abilitati de comunicare si relationare;
•Orientare catre rezolvarea problemelor;
•Proactivitate, atitutine pozitiva;
•Cunostinte operare PC (Word, Excel), navigare internet (retele social-media);
•Cunostinte limba engleza – nivel conversational;
•Experienta anterioara in acest domeniu constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Rolul postului este acela de a creste nivelul de satisfactie al clientilor, prin interactiunea directa cu acestia, oferindu-le o experienta de cumparaturi unica.
Responsabilitatile postului:
• Indruma clientii in alegerile de cumparaturi si face recomadari pe baza sortimentatiei existente;
• Solutioneaza reclamatiile clientilor;
• Informeaza clientii cu privire la campaniile promotionale si a actiunilor de sustenabilitate in care compania este implicata;
•Raspunde permanent de aprovizionarea raionului cu produse, conform planogramelor.
•Sustine si promoveaza catre clienti o alimentatie sanatoasa;
•Indruma si consiliaza clientii in alegerea celor mai potrivite produse in functie de preferintele acestora sau in functie de anumite restrictii alimentare ale acestora (diabet, intoleranta la gluten/lactoza, etc);
•Ofera informatii clientilor cu privire la continutul produselor din raionul respectiv.
Gestionarea zonei Fromagerie:
•Consiliaza clientii si recomanda sortimentul de baranzeturi cel mai potrivit bucatelor pe care acestia le servesc;
•Serveste clientul cu produsul/produsele pe care acesta doreste sa le achizitioneze.
Beneficii:
•Oportunitati de dezvoltare in cariera, intr-un mediu dinamic;
•Training-uri in functie de nevoile individuale;
•Pachet salarial atractiv;
•Tichete de masa;
•Bonus de performanta si alte bonusuri specifice oferite de-a lungul anului;
•Reduceri speciale dedicate angajatilor pentru produsele marca-proprie;
•Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;