Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități principale:
- intocmirea si solutionarea dosarelor de dauna in urma producerii unui eveniment asigurat;
- colaborarea cu medicul departamentului pentru solutionarea din punct de vedere medical a dosarului de dauna;
- aprobarea dosarelor de plata, in limita competentelor detinute;
- propunerea spre aprobare, pe criterii tehnice a platilor in conditii derogatorii, potrivit competentelor stabilite;
- verificare dosarelor de dauna primite din partea furnizorilor medicali.
Cerințe:
- studii superioare; studiile medicale reprezinta in avantaj;
- experienta in domeniul medical sau in asigurari; experienta in daune asigurari de sanatate reprezinta un avantaj;
- entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
- orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
- atentie la detalii, bune abilitati de organizare;
- cunostinte MS Office - nivel avansat;
- cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
- rezistenta la stres, spirit critic;
- integritate si etica.