Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Locatia
Locatia jobului este la Mogosoaia. Se asigura transport dus-intors din Bucuresti.
Durata contractului de munca este de 12 luni.
RESPONSABILITĂŢI:
- Realizează ofertele şi schemele de finanţare;
- Intocmeşte şi urmăreşte dosarele de creditare;
- Redactează contracte şi emite facturi;
- Urmăreşte contractele scadente şi încasările;
- Gestionează corespondenţa şi documentele interne.
CERINŢE:
- Studii medii sau superioare, de preferinţă economice;
- Cunoştinţe avansate de MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunoştinţe medii de limba engleză - obligatoriu;
- Experienţă in relaţii cu clienţii/ administrare comercială - minim1 an;
- Cunoştinţe in domeniile vânzări/ contabilitate/ juridic;
- Cunoştinţe in domeniul agriculturii (specificul agriculturii, culturi, producţii, preturi etreprezintă un avantaj important.
PROFIL CANDIDAT:
- Persoană organizată, riguroasă, structurată;
- Simţ comercial şi capacitate de comunicare şi negociere;
- Rigurozitate şi perseverentă;
- Organizare şi autonomie.
CE OFERIM:
- O pozitie intr-o companie multinationala, numarul 1 pe piata agricola din Romania;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala si traininguri specifice;
- Mediu de lucru dinamic;
- Beneficii precum: o masa calda la cantina noastra din Mogosoaia, transport asigurat pe ruta Bucuresti - Mogosoaia dus-intors si multe alte beneficii pe care dorim sa ti le prezentam la un interviu.