Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea jobului:
- redactează și vizează de legalitate toate contractele în care societatea este parte asigurând legalitatea și siguranța operațiunii în care se angajează societatea;
- inițiază, redactează, inregistreaza și vizează de legalitate orice documente și/sau corespondența, având legătură cu sau emise în scopul derulării în condiții optime a contractelor în care societatea este parte;
- oferă proactiv consultanță juridică angajaților din cadrul celorlalte departamente, informandu-i cu privire la normele legale incidente activității acestora;
- gestionează relația cu partenerii contractuali, din punct de vedere juridic;
- urmărește derularea contractelor în care societatea este parte, monitorizând respectarea obligațiilor de către părți (inclusiv urmărirea procesului de facturare/încasare aferent contractelor și achitarea la termen a facturilor aferente), semnalând conducerii orice probleme sesizate, care ar putea impacta activitatea societății.
- negociaza, intocmeste, incheie contracte de executie, subantrepriza, prestari servicii si a actelor aditionale subsecvente in vederea modificarii sau completarii contractelor cu date refeitoare la durata contractului, obiectul contractului, pretul contractului;
- Actualizarea diverselor documente interne (actualizare fise de post, RI, regulamente, proceduri, CCM etc ) conform legislatiei in vigoare;
- Elaborarea de regulamente, hotarari, ordine si instructiuni referitoare la desfasurarea activitatii in cadrul firmei in conformitate cu legislatia in vigoare.
- Reprezentarea intereselor si apararea drepturilor legitime ale firmei in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina.
- Asigurarea de consultanta si informarea permanenta a conducerii firmei cu privire la modificarile legislative.
- Rezolva cereri cu caracter juridic in toate domeniile dreptului.
- Redacteaza, avizeaza si contrasemneaza acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma.
- Verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare.
- Se preocupa de permanenta actualizare a bazei informationale legislative a firmei.
- sa pregateasca, sa redacteze si sa urmareaasca documentatia referitoare la procesul de selectie, recrutare si angajare;
- Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare).
- Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent.
- Monitorizeaza si urmareste oportunitati de licitatii;
- Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) cu privire la contractele de achizitii publice;
- Monitorizeaza statusul licitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc.);
- Studiaza documentatii de atribuire;
- Solicita clarificari autoritatilor contractante;
- Urmareste daca societatea indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
- Intocmeste documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice;
- Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare participarii la licitatii;
- Urmareste continuu modificarile in legislatia privind achizitiile publice;
-
Analizeaza si selecteaza procedurile de achizitie publicate din domeniile de interes pentru angajator, pe Website-urile oficiale (ex:SEAP);
-
Identifica potentiali parteneri si/sau subcontractanti pentru procedurile de achizitie selectate si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date;
-
Identifica experti conform pozitiilor solicitate in documentatiile de atribuire si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date
-
Gestioneaza si pregateste documentele de participare la procedurile de achizitie selectate, conform cerintelor din documentatiile de atribuire si clarificarilor publicate de autoritatile/entitatile contractante si procedurilor interne ale angajatorului
-
Gestioneaza procesul de pregatire a documentatiei solicitate a fi prezentate in cadrul procedurii de achizitie, transmiterea/incarcarea acesteia conform prevederilor aplicabile procedurii respective, gestioneaza si participa la pregatirea raspunsurilor la eventuale solicitari de clarificari inaintate de autoritatile/entitatile contractante
-
Asigura predarea in bune conditii si la timp a ofertei (preia documentele pregatite de celelalte departamente pe care le incorporeaza in oferta finala, conform instructiunilor / cerintelor Autoritatii Contractante)
-
Gestioneaza si participa la pregatirea documentatiilor privind remediile si caile de atac in materia atribuirii contractelor de achizitie publica