Profilul candidatului:
Studii superioare în domeniul juridic;
Minim 5 ani experienta intr-un post similar si 10 ani experienta in munca.
Preferabil experienta de lucru in: companii de colectare debite, banci, IFN-uri, cabinete de executori judecatoresti, cabinete de avocatura;
Cunostinte juridice drept civil, societar, bancar, financiar;
Cunoștințe de operare PC (operare sistem Windows, MS Office, navigare Internet);
Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si de solutionare de probleme;
Persoana organizata, dinamica, energica, perseverenta si orientata catre rezultate in acelasi timp;
Permis de conducere categoria ”B”.
Responsabilitati:
Avizeaza si contrasemneaza acte cu caracter juridic care urmeaza sa fie supuse acordului superiorilor ierarhici și organelor de conducere ale societatii, precum: acte de procedura (definite conform codurilor de procedura), contracte, acte aditionale, acorduri, convenții, documente cu caracter juridic, note de informare, decizii/hotarari/note interne (decizii de angajare, decizii de personal, de stabilire a raspunderilor disciplinare ale personalului din cadrul societatii), proiecte de contracte propuse spre incheiere de eventualii parteneri contractuali, informari privind domeniul propriu de activitate;
Elaboreaza punctele de vedere juridice solicitate, potrivit prevederilor legale, in vederea intocmirii documentatiilor din cadrul societatii;
Asista si asigura asistenta juridica organelor de conducere ale societatii la negocierea clauzelor contractuale;
Redacteaza hotarari si acte constitutive si realizeaza formalitatile legale pentru inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
Coordoneaza relatia cu avocatii colaboratori si cu executorii judecatoresti parteneri; se asigura ca actiunile pe care acestia trebuie sa le realizeze in cazurile predate se efectueaza la timp si in conformitate cu procedurile si legislatia in vigoare;
Acorda asistenta juridica structurilor din cadrul societatii şi propune soluţii pentru problemele ce apar în timpul activitatii acestora în domenii precum: elaborarea, actualizarea conceperea si realizarea de contracte standard pentru produse tip credit, contracte de garantie si alte tipuri de contracte şi asigură standardizarea documentelor juridice;
Formuleaza actiuni, contestatii si cai de atac impotriva hotararilor pronuntate de instantele judecatoresti;
Descrierea companiei:
Institutie financiara nebancara cu acoperire la nivel national, avand ca obiect de activitate acordarea de credite de consum.
Prin transmiterea Cv-ului dvs pentru acest post sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor cu caracter personal de catre persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei EASY CREDIT 4 ALL IFN . Informatiile din CV-ul dvs. vor fi utilizate numai in scopul recrutarii pentru postul la care ati aplicat si vor ramane confidentiale.