ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI GENERALE:
- Redactarea, avizarea și revizuirea diverselor contracte încheiate de către companie;
- Analiza contractelor existente între companie și furnizori/clienți/parteneri și adaptarea conform legislației în vigoare și intereselor companiei;
- Redactarea și avizarea actelor cu caracter juridic de la nivelul companiei și/sau în legătură cu compania, conform legislației specifice și interesului firmei;
- Acordarea de asistență/consultanță juridică tuturor departamentelor companiei;
- Asigurarea suportului juridic pe linia legislației muncii și a relațiilor de muncă;
- Reprezentarea juridică a companiei;
- Monitorizarea și analizarea permanentă a legislației relevante pentru activitatea societății și informarea corespunzătoare atât a managementului, cât și a personalului companiei cu privire la noile modificări legislative și/sau proiecte de lege, în funcție de implicațiile pentru activitatea desfășurată;
- Identificarea, prevenirea și minimalizarea riscurilor juridice care afectează sau pot afecta compania;
- Rezolvarea cererilor cu caracter juridic;
- Verificarea legalității actelor cu caracter juridic şi administrativ primite spre avizare;
- Participarea la proiecte de dezvoltare de produse și servicii noi și asigurarea consultanței juridice în cadrul acestor proiecte;
- Analiza proiectelor legislative și reprezentarea societății și a intereselor acesteia în discuții și ședințe ale diverselor organisme de consultare pe proiecte legislative;
- Realizarea arhivării documentelor în cadrul departamentului juridic;
- Asigurarea confidențialității informațiilor și documentelor.
SPECIFICAȚIILE POSTULUI:
-
Pregatirea necesară postului:
- Studii superioare finalizate: drept, cu diplomă de licență;
- Studii post-universitare sau masterat în domeniul juridic;
- Experiență relevantă în domeniu: - minim 8 ani pe un post similar.
-
Cunoștințe:
- Cunoștințe solide de legislație națională și europeană (drept comercial, drept penal, dreptul muncii);
- Cunoștințe solide de redactare de documente:
- Cunoașterea practicilor din domeniul juridic.
-
Cerințe cognitive, aptitudinale, afective, atitudinale, comportamentale, etc.:
- inteligență generală peste nivel mediu;
- capacitate de analiză, sinteză și decizie;
- abilități foarte bune de comunicare verbală și în scris și de relaționare;
- argumentare logică;
- capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor și a locului de muncă;
- capacitatea de a gestiona mai multe proiecte sau activități în aceeași perioadă de timp;
- capacitate de documentare și investigare;
- capacitatea de a respecta termene limită;
- atenție la detalii;
- responsabilitate, corectitudine, implicare si seriozitate;
- confidențialitate;
- proactivitate;
- bune cunoștințe operare PC (Windows, Microsoft Office, Internet, email);
- orientare spre rezultat.
DESCRIEREA COMPANIEI:
Up România își propune să ofere clienților și partenerilor săi servicii integrate care să le simplifice interacțiunile, procesele, deciziile, adoptând o atitudine de înțelegere profund umană a nevoilor acestora și susținând bunele practici de responsabilitate socială.
Tichetele și cardurile de masă, tichetele cadou, tichetele sociale și cele sociale de grădiniță, voucherele și cardurile de vacanță, tichetele de creșă, platforma STIM Online sunt doar câteva din varietatea soluțiilor cu care venim în sprijinul performanței, al calității și al motivării, al grijei și implicării pentru a face să fie mai bine în fiecare zi.
Misiunea noastră e să aducem valoare prin empatie, printr-o înțelegere a nevoilor și o atitudine deschisă față de parteneri și utilizatori.
Valorile noastre ne ghidează în toate acțiunile. Promovăm responsabilitatea, solidaritatea, inovația, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alături de noi persoane care să simtă și să acționeze conform acestor valori.
Oferim un mediu organizațional care încurajează dezvoltarea profesională și personală, inițiativa și care apreciază implicarea, colaborarea și proactivitatea. În tot ce facem urmărim să aducem valoare prin simplificare.
Oferim un pachet de beneficii motivant.
Vă transmitem și linkul către nota de informare de pe website-ul nostru, care cuprinde și secțiunea privind prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul recrutării: ți contacta la: sediul nostru: Șoseaua Dudești-Pantelimon nr., sectorBucurești; sau la telefonDe asemenea, DPO-ul nostru vă stă la dispoziție la adresa de e-mail: