Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
1 POST DE CONSILIER JURIDIC LA DIRECȚIA JURIDICĂ, SERVICIUL DREPT EUROPEAN ȘI INTERNAȚIONAL
în Centrala Băncii Naționale a României
INSCRIEREA CANDIDAŢILOR
INFORMAŢII DETALIATE privind condiţiile de participare, documente necesare, procedura de desfăşurare a procesului de recrutare, tematică şi bibliografie sunt disponibile accesând pagina de internet a Băncii Naționale a României calea BNR/Carieră/Posturi vacante/Consilier juridic/Direcția juridică/ Serviciul drept european și internațional, termen limită pentru primirea aplicaţiilor 16 martie 2020.
DOCUMENTELE NECESARE ÎNSCRIERII se transmit, exclusiv, pe adresa de e-mail menţionată pe pagina de internet a BNR până la data de 16 martie 2020 (inclusiv).
Menţionăm că Banca Naţională a României nu va procesa datele personale incluse în conţinutul CV-urilor transmise prin intermediul platformei Bestjobs.
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul științelor juridice;
- studiile de master în științe juridice, în derulare sau absolvite, constituie un avantaj;
- cunoștințe de operare pe calculator (pachetul Microsoft Office și Internet Explorer);
- cunoașterea limbii engleze;
- vechime în profesii juridice de minimum 2 ani, într-o funcție pentru care sunt solicitate studii superioare în domeniul juridic, dovedită prin documente.
Alte condiţii de înscriere
• declararea calității de angajat în Banca Naţională a României a rudelor până la gradul al doilea şi/sau a soţului/soţiei. Aplicaţia dumneavoastră va fi analizată de Direcţia resurse umane în vederea evitării apariţiei unui conflict de interese;
• să nu fi participat la mai mult de 3 procese de recrutare organizate de Banca Naţională a României, în ultimii doi ani anterior datei de depunere a aplicaţiei;
• să nu fi fost declarat respins la interviul susţinut cu reprezentanţii Direcţiei resurse umane sau la interviul susținut cu reprezentanții structurii de specialitate, în ultimii doi ani anterior datei de depunere a aplicaţiei.
Atribuţiile principale ale postului
- colaborează cu structurile organizatorice din Banca Naţională a României pe probleme specifice relaţiei cu instituţiile şi organismele Uniunii Europene, precum şi cu organismele financiare internaţionale;
- cooperează cu departamentele de specialitate din Banca Centrală Europeană, din instituţii naţionale şi din alte state membre ale Uniunii Europene, pe probleme de interes comun aflate în sfera de activitate a serviciului;
- analizează legislaţia Uniunii Europene cu incidenţă asupra domeniilor de competenţă ale Băncii Naţionale a României şi formulează opinii de specialitate aferente specificului serviciului;
- formulează, la solicitarea altor structuri organizatorice din Banca Naţională a României sau din dispoziţia conducerii executive a băncii, opinii de specialitate cu privire la iniţiativele legislative elaborate la nivelul Uniunii Europene, în măsura în care acestea privesc aspecte care intră în sfera de competenţă a Băncii Naţionale a României;
- participă la analiza proiectelor de acte normative transmise băncii de către alte autorităţi care privesc domenii în care Banca Naţională a României are atribuţii şi implică o analiză a legislației relevante a Uniunii Europene în vederea avizării acestora;
- analizează şi propune conducerii direcţiei spre avizare proiecte de acorduri, convenţii şi alte acte care urmează să fie încheiate de către Banca Naţională a României, participând, după caz, la negocierea acestora, în măsura în care acestea au legătură cu domeniul specific activităţii serviciului.
Precizări
• niciun candidat nu poate fi înscris în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate de BNR;
• transmiterea documentelor prin e-mail (pe adresa ) nu determină înscrierea implicită în procesul de recrutare;
• confirmarea înscrierii realizată în urma verificării îndeplinirii condiţiilor solicitate se face exclusiv prin transmiterea de către Direcţia Resurse Umane a unui e-mail în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.