CONSILIER JURIDIC Cluj

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Consilier Juridic - Divizia Juridica

 Obiectivul / misiunea postului

Asigurarea asistentei juridice pentru persoane fizice.

Responsabilitati principale

 colaboreaza  pentru armonizarea, intocmirea si avizarea din punct de vedere juridic a documentelor referitoare la operatiunile si produsele bancare de retail;

 organizeaza instruiri si intruniri periodice cu consilierii juridici incadrati in unitatile teritoriale ale Bancii, in legatura cu indeplinirea unitara a atributiilor ce le revin;

 redacteaza modele de acte de constituire de garantii in vederea standardizarii si constituirii efectelor lor juridice potrivit scopului Bancii;

 emite opinii juridice asupra bunurilor, garantii la creditele de retail pentru toate sucursalele Bancii si pentru toate dosarele de credit, analizand titlurile de proprietate cu sesizarea potentialelor riscuri si propunand solutii de diminuare a acestora;

 colaboreaza cu consilierii juridici din teritoriu pentru a asigura inregistraea legala si valida a ipotecilor si altor garantii mobiliare pentru pentru tranzactiile de credit retail;

 reprezinta Banca in comisiile de specialitate ale Asociatiei Romane a Bancilor, pe problemele care privesc activitatea de retail;

 coopereaza cu alte structuri ale Bancii pe relatia cu autoritatea pentru protectia consumatorului (ANPC) si autoritatea pentru protectia datelor personale (ANPDCCP)

 

Contacte si relatii de afaceri

  • Interne: Toate diviziile bancii
  • Externe: Avocati, Notari, ARB, ANPC

 Cerintele postului

  • Educatie: studii superioare juridice

 Limbi straine: limba engleza nivel mediu-scris, citit si vorbit

 Experienta profesionala:

  • experienta minima in domeniul de specialitate de cel putin 1 an
  • Abilitati/ cunostinte specializate:
  • Cunostinte solide de drept civil, comercial, cod procedura civila;
  • Cunoasterea reglementarilor in domeniul financiar-bancar, protectiei consumatorilor si a celor emise de BNR;
  • Abilitati de operare PC( MS Word, Excel, etc.) – nivel mediu;
  • Utilizarea eficienta a programelor de legislatie.

 Competente:

 Capacitate de analiza si sinteza;

  • Atentie la detalii;
  • Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
  • Capacitatea de organizare a volumului propriu de munca si stabilirea prioritatilor;
  • Capacitatea de a lucra in conditii de stres si de a respecta termenele;
  • Capacitatea de a solutiona solicitari multiple;
  • Asumarea responsabilitatii pentru lucrarile realizare si dosarele gestionate;
  • Aptitudini dezvoltate de negociere;
  • Spirit de echipa;
  • Atitudine pozitiva;
  • Capacitate de autocontrol.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?