Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități:
- Redactare/ avizare proiecte de contracte și alte acte cu caracter juridic ale firmei (opinii legale, cereri de chemare în judecată, întâmpinări, notificări, adrese, împuterniciri etc)
- Participă la elaborarea documentației și îndeplinirea formalităților legate de obținerea avizelor, autorizațiilor și certificatelor necesare activității societății
- Reprezentarea intereselor și apărarea drepturilor legitime ale firmei în fața instanțelor de judecată, a autorităților publice, sau altor instituții publice sau private
- Recuperarea creanțelor de la debitori
- Asigurarea de consultanță și informarea permanentă a conducerii firmei cu privire la modificările legislative
- Oferă suport și opinii legale departamentelor societății;
- Soluționarea din punct de vedere legal a oricăror alte probleme apărute în activitatea companiei
- Pregătește documentația necesară pentru realizarea operațiunilor ce presupun modificări statutare sau autorizări de activități și înregistrează aceste modificări la ONRC
Competențe necesare:
- Studii superioare;
- Experiență 5 – 7 ani în domeniu;
- Cunoașterea legislației și a normelor specifice activității;
- Cunostinte temeinice de drept civil, procedura civila, dreptul muncii, drept fiscal, dreptul afacerilor
- Cunostinte bune dobandite prin formare academica sau experienta profesionala “hands-on” cu privire la legislatia specifica si conexa asociata protectiei datelor cu caracter personal
- Foarte bune abilități de comunicare, negociere, relaționare, coordonare și lucru în echipă;
- Bune abilități de organizare și planificare, atenție la detalii;
- Cunoștințe avansate de operare PC (pachetul MS Office);
- Cunostinte bune de limba engleza
Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, pachet salarial motivant.