Descrierea postului:
- participa la elaborarea si implementarea planului de marketing si a strategiei de promovare stabilite la nivel de companie;
- intelege pozitionarea companiei in piata, urmareste tendintele, propune planuri si masuri adecvate;
- colaboreaza cu grafic designer-ul pentru realizarea unui continut calitativ si asigura gestionarea eficienta a proiectelor, respectand termenele prestabilite;
- colaboreaza cu specialistul in social media pentru implementarea campaniilor de promovare online pe canalele proprii si cele platite;
- asigura o monitorizare constanta a concurentei si o raporteaza;
- participa la gestionarea procesului de productie si a campaniilor de promovare (realizare de cataloage si materiale de prezentare ale companiei, difuzare, tiparire si transmitere online);
- organizeaza evenimente urmarind buna desfasurare a acestora;
- urmareste planul de actiuni stabilit si respecta bugetul alocat;
- urmareste si raporteaza rezultatele actiunilor de promovare.
Cerintele postului:
- studii superioare finalizate, de preferat in domneliul marketing, economie, comunicare;
- corectitudine, receptivitate, flexibilitate si creativitate;
- aptitudini de cominicare si relationare;
- bun organizator, atidudine pozitiva, atent la detalii si sprit de echipa dezvoltat;
- buna cunoastere a limbii engleze;
- operare PC: pachetul MS Office ( Word, Excel, Power Point);
- cunoasterea programelor de prelucrare grafica ( Corel Draw, Photoshop) - constituie avantaj
- experienta pe o pozitie similare - constituie avantaj.
Oferta (bonusuri si beneficii);
- pachet salarial motivant;
-laptop, smatphone de serviciu
- posibilitate de participare la cursuri si conferinte de specialitate