Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATI
- Vinde piese de schimb şi service (contracte şi intervenţii) la sediul clientului în sectorul geografic alocat;
- Organizează inspecţii şi verificări în câmp ale utilajelor agricole pentru clienţii care-i sunt arondaţi şi recomandă programarea acţiunilor de întreţinere a utilajelor;
- Preia comenzile de piese de schimb de la clienţi şi le transmite oferte;
- Prospectează piaţa, identifică clienţi noi şi ii fidelizează pe cei vechi;
- Negociază, încheie şi urmăreste derularea contractului de vânzare;
- Participă la târgurile locale şi naţionale şi la prezentări ale serviciilor şi produselor comercializate;
- Realizează diverse raportări.
CANDIDATUL IDEAL
- Studii de specialitate în domeniile mecanic, electric sau hidraulic;
- Experienţă de minim 2 ani în vânzarea de piese de schimb sau alte produse cu caracter tehnic;
- Cunoştinţe soft identificare piese de schimb- constituie avantaj;
- Cunoştinţe PC - nivel mediu;
- Limba engleza - nivel mediu;
- Permis de conducere –categoria B.
CE OFERIM
- O pozitie intr-o companie multinationala, numarul 1 pe piata agricola din Romania;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala si traininguri specifice;
- Mediu de lucru dinamic.