Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Rolul este parte a Front Office, fiind primul punct de contact in relatia cu clientii nostri si asigurand o legatura cu departamentele interne Badsi (Service, Tehnic, etc.). Este un rol solicitant, complex dar din care se poate invata cu adevarat industria auto oferind ulterior posibilitatea de dezvoltare in aproape orice directie.
Scopul principal al postului:
- Este atent la nevoile clientilor, empatizeaza si ii ajuta sa isi rezolve problemele ce tin de auto.
- Primeşte şi organizează desfăşurarea în bune condiţii a contactului angajaţilor din service cu clienţii şi întocmeşte documentele necesare activităţii de service a autovehiculelor;
Cerinţe privind ocuparea postului:
- Atitudine pozitiva!
- Proactivitate!
- Pasiune pentru domeniul auto!
Experienţa: Relaţii cu publicul, cunoştinţe de normarea operaţiunilor de reparaţii/întreţinere si experienţa pe un post asemănător, constituie un avantaj doar daca sunt insotite de o atitudine prietenoasa.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: a zambi, empatie, deschidere, sociabilitate.
Atribuţii şi sarcini ale postului:
- Preia clientul şi află solicitarea clientului ( deschide comanda );
- Preia maşina de la client şi se consultă cu şeful de service pentru repartizarea lucrării;
- Verifică programul şi face programările telefonic;
- Verifică maşina dacă este în garanţie;
- Verifică starea de curăţenie exterioară a maşinii;
- La sosirea pieselor distribuie lucrarea echipei care a făcut constatarea şi descrie lucrarea;
- Duce comanda la echipă, cu explicaţiile necesare;
- Tarifează reparaţiile asigurării şi PG conform procedurii stabilite;
- Urmăreşte executarea tuturor operaţiunilor înscrise în nota de comandă, inclusiv cele apărute ulterior şi obţine avizul ;
- Informează clienţii ce efectuează reparaţii în service, de sosirea pieselor necesare acesteia;
- Urmăreşte operaţiile suplimentare constatării iniţiale şi efectuează reconstatările necesare reparaţiei finale a vehiculelor;