Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii si Responsabilitati:
- Asigurarea calitatii lucrarilor de reparatii efectuate in atelierul de mecanica;
- Preluarea apelurilor telefonice de la clienti
- Urmarirea si gestionarea clientilor potentiali
- Preluarea si distribuirea comenzilor de lucru – urmarirea lucratorilor subordonati;
- Preluarea, asistarea comenzilor curente
- Preluarea, asistarea comenzilor clientilor de flote;
- Preluarea, asistarea comenzilor clientilor TRANSIT 24;
- Controlul calitatii si al termenelor;
- Controlul continutului comenzii, in vederea intocmirii corecte a facturii;
- Verificarea si revizuirea bazei de date a clientilor din DMS
- Pontarea lucratorilor aflati in subordine;
- Mentinerea in buna stare a literaturii de atelier;
- Comandarea materialelor si a pieselor necesare lucrarilor contractate;
- Prelucrarea rapida a reclamatiilor;
- Conceperea de propuneri si masuri in sectorul atelier in vederea unei reactii rapide fata de evolutia comportamentului clientilor si al concurentei;
- Elaborarea unor planuri de instruire a personalului din subordine;
- Asigurarea unei functionari rationale a atelierului – planificarea si fixarea unei exploatari maxime a spatiului;
- Coordoneaza si repartizeaza in mod echitabil contractele de service intrate in lucru;
- Informarea sefului de service asupra tuturor posibilitatilor de imbunatatire, asupra propunerilor si a planificarilor care privesc atelierul de mecanica;
- Controlul continuu al metodei de munca rentabila in sectorul atelier;
- Asigurarea verificarii starii generale a vehiculelor clientilor si constatarea indiciilor unor deficiente, care nu pot fi inlaturate in baza comenzii de lucru