Descrierea postului:
- sa ofere clienţilor consultanta de service privind intervenţiile tehnice la autovehicul
- sa fie activ implicat in vanzarea de servicii precum si de piese si accesorii,
- sa consilieze clientii pe probleme comerciale si tehnice in vederea alegerii celei mai bune variante, cu privire la volumul, durata si costurile lucrarilor efectuate
- sa receptioneze auto programate pentru reparaţie, sa intocmeasca documentatia aferenta comenzilor de service
- sa colaboreze cu seful de atelier in scopul optimizarii incarcarii atelierului si minimizarii duratei de reparatie
- intocmeste devizul de reparatie
- este responsabil de receptia finala, de predarea autovehiculului si explicare facturii
Cerintele postului:
-Studii medii – avantaj studii specialitate domeniul auto
-Bune abilitati de persuasiune si de negociere
-Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa si relationare cu clientii
-Orientare spre client si dezvoltarea relatiilor
-Atentie distributiva, capacitate de observare a detaliilor
-Capacitate de organizare a activitatii individuale
-Capacitate de lucru in echipa si de asumare a responsabilitatii
-Orientare catre rezultate si performanta
-Amabilitate si perseverenta
-Permis de conducere
-Cunoscator al limbii engleze
Oferta (bonusuri si beneficii):
-posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-o companie moderna in continua dezvoltare, intr-un mediu de lucru profesionist
-Conditii de lucru deosebite intr-un colectiv tanar si dinamic
-Mediu de lucru transparent bazat pe obiective
-Pachet salarial motivant: salariu fix si bonusuri din indeplinirea obiectivelor
-Asigurare de sanatate
-Programe de instruire profesionala