Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Conditii minime necesare pentru ocuparea postului:
- Stare de sanatate corespunzatoare activitatii de back-office / birou
- Caracter dinamic, optimist, perseverent, cu initiativa si capacitate de rezolvare a problemelor
- Abilitati de comunicare si negociere
- Capacitate de lucru in echipa
- Capacitate de organizare a timpului pentru indeplinirea sarcinilor in intervalul programului de lucru
- Experienta – minim 3 ani in consiliere service / aftersales / spareparts
- Experienta in domeniul utilajelor agricole, echipamentelor de depozit si stivuitoarelor, masinilor si utilajelor pentru constructii
- Cunostinte tehnice – nivel mediu - de electrica, mecanica, hidraulica, pneumatica si electronica
- Abilitati de operare laptop, smartphone
- Cunostinte de baza in domeniul IT (Windows, Microsoft Office)
- Cunoasterea limbii engleze sau a altei limbi de circulatie internationala si in special a semnificatiei termenilor tehnici
Constituie avantaje pentru ocuparea postului:
- Experienta vasta in domeniul utilajelor agricole, echipamentelor de depozit si stivuitoarelor, masinilor si utilajelor pentru constructii
Descrierea jobului
Descriere post de lucru:
- Relationarea proactiva si productiva cu clientii
- Relationarea in cele mai bune conditii cu colegii din departamentul service/aftersales
- Identificarea posibilelor defectiuni si a solutiilor pentru remedierea lor temporara, daca este posibil, pana la interventia tehnicienilor mobili
- Abilitate in citirea schemelor tehnice, mecanice, hidraulice, electrice, etc.
- Identificarea reperelor din devizele de reparatii
- Identificarea tipurilor si cantitatilor de piese si materiale necesare pentru efectuarea reparatiilor si reviziilor tehnice periodice
- Intocmirea formularelor de comenzi pentru piese de schimb si materiale necesare lucrarilor de service
- Redactarea devizelor de reparatii, a ofertelor de piese de schimb, materiale si servicii
- Urmarirea constanta a ofertelor lansate catre clienti
- Convingerea clientilor in alegerea achizitiei serviciilor, pieselor si materialelor din aceeasi sursa prin garantarea productivitatii si avantajelor economice
- Satisfacerea clientilor prin rezolvarea problemelor in timp util
- Urmarirea livrarilor in timp util a pieselor de schimb catre clienti sau tehnicienii mobili
- Relationarea activa cu furnizorii parteneri de piese de schimb si materiale
- Prospectarea permanenta pentru identificarea celor mai avantajoase surse de aprovizionare cu piese de schimb si materiale
- Urmarirea comenzilor si receptia acestora in termenele stabilite
Se ofera:
- Oportunitati de dezvoltare profesionala prin participare la cursuri de specializare in tara si in strainatate
- Obtinerea de certificari in urma cursurilor
- Deplasari externe la fabricile de productie
- Mediu de lucru profesional
- Instrumente de lucru (laptop, telefon)
- Pachet salarial competitiv
- Comision din vânzări piese de schimb prin schema de bonusare
- Tichete de masa
Descrierea companiei
Compania Wylze Logistik, infiintata in anul, este unul din principalii jucatori pe piata din Romania, asigurand comercializarea si intretinerea utilajelor agricole, echipamentelor pentru manipulare marfuri si masinilor pentru domeniul constructiilor, avand in portofoliu mai mult de 20 marci recunoscute la nivel mondial.