Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Grupul MHS Truck & Bus este lider de piață în Romania în comercializarea și întreținerea camioanelor mărcii germane MAN.
Suntem o echipă de peste 300 angajați, ce își desfășoară activitatea în 9 locații diferite din țară.
Unul din punctele noastre forte în afacere este sectorul de service – și aici avem foarte multe de făcut!
Pentru compania MHS Truck Service, in punctele noastre de lucru din Sibiu si Timisoara, suntem în căutarea a doua persoane care sa ofere suportul tehnic in departamentul service de camioane, persoane dinamice, deschise la provocări.
Descrierea postului si responsabilitati:
• Programarea proactiva si reactiva a lucrarilor in atelier, avand drept scop asigurarea continua a incarcarii optime a atelierului;
• Identificarea cerintelor clientului, transpunerea acestora in comenzi de lucru si urmarirea tuturor fazelor procesului de service, pana la predarea vehiculului catre client;
• Verificarea istoriei si bonitatii clientilor, a lucrarilor efectuate de atelier la fiecare vehiculul in parte, precum si eligibilitatea vehiculului pe urmatoarele directii: garantie, goodwill, contracte de service, actiuni de rechemare, campanii si promotii;
• Mentinerea unei comunicari deschise intre client si atelier, pentru a asigura acuratetea transmiterii informatiilor catre tehnicienii din atelier, care se constituie intr-o conditie esentiala in efectuarea unei diagnosticari complete si satisfacerea cerintelor clientului
• Prezentarea catre client a rezultatelor diagnosticarii preliminare si programarea, in colaborare cu atelierul, a lucrarilor necesare a fi executate la vehiculul respectiv;
• Informarea clientului despre extinderile necesare ale comenzilor de lucru, prelungirea timpului de executie a lucrarilor, precum si obtinerea acceptului clientului pentru lucrarile suplimentare;
• Lansarea comenzii de piese de schimb necesare efectuarii reparatiei catre departamentul responsabil, precum si initierea legaturii cu subcontractorii, atunci cand situatia o impune;
• Promovarea activa a serviciilor suplimentare care pot fi executate in atelier;
• Asigurarea inregistrarii corecte in devizele de reparatie a diagnosticarilor si lucrarilor efectuate, a normelor de timp, a pieselor de schimb si elementelor consumabile utilizate in procesul de reparatie;
• Furnizarea de informatii statistice, mentinerea inregistrarilor si indeplinirea tutoror sarcinilor intr-o maniera corecta, eficienta si oportuna;
• Initierea proactiva (zilnica, saptamanala) a demersurilor pentru obtinerea feedback-ului clientilor si diseminarea acestor informatii catre seful de atelier;
• Indeplinirea oricaror altor sarcini care pot fi cerute in mod rezonabil titularului postului;
• Imbunatatirea imaginii si reputatiei companiei, considerand interesele comerciale ale acesteia;
• Respectarea normelor de sanatate si siguranta in munca, a prevederilor legale, politicilor companiei si procedurilor standard.
Competente:
• Orientarea catre calitate – afisarea responsabilitatii si perseverentei in munca, a unui angajament total in furnizarea celei mai inalte calitati a lucrarilor efectuate si manifestarea atentiei la detalii;
• Adaptabilitatea – flexibilitate in diverse situatii si circumstante dinamice;
• Cooperarea – schimbul deschis de idei si opinii cu partenerii, colegii sai, promovarea unui spirit de echipa si medierea situatiilor conflictuale;
• Angajarea dialogului – explorarea, ascultarea si intelegerea celorlalti, transpunerea in situatia acestora;
• Orientarea catre client – consilierea activa si continua a clientilor catre identificarea unor solutii optime pentru problemele acestora;
• Rezolvarea problemelor – negocierea situatiilor neasteptate, manifestarea initiativei proprii in identificarea situatiei, intelegerea acesteiea, determinarea si implementarea solutiei optime;
• Structurarea activitatii – partajarea sarcinilor, definirea prioritatilor si finalizarea lucrarilor intr-o maniera sistematica, eficienta, intr-un interval de timp definit;
• Procesarea - culegerea, prelucrarea si afisarea informatiilor intr-un mod eficient, productiv si inovativ;
• Customer service – furnizarea continua a unui serviciu client de cea mai inalta calitate.
Cerinte:
• Studii superioare tehnice finalizate;
• Experienta relevanta in domeniul vehiculelor comerciale sau in industria auto;
• Intelegerea profunda a pietei/industriei auto;
• Exeperienta in pozitii aferente relatiei cu clientii;
• Cunostinte foarte bune de utilizare a programelor software din pachetul Microsoft Office;
• Exprimare coerenta, concisa si structurata, atat in conversatiile telefonice, cat si in cele directe;
• Cunostinte bune de limba engleza – limba germana constituie un avantaj;
• Excelente abilitati organizationale si administrative;
• Capacitatea de lucru in conditii de stress, intr-un mediu dinamic si polivalent;
• Asumarea lucrului in echipa.
Noi iti oferim:
Salariu atractiv și condiții de lucru excelente la standard internațional
Mediu de lucru modern și colegial
Suport profesional si sustinut din partea organizatiei
O experiență de lucru creativă și bogată.
Ești interesat?
Apasă butonul pentru aplicația de job și hai să vedem dacă ne putem uni forțele!