Consilier Vanzari Showroom si teren

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

Domiciliul: Bucuresti/Cluj Napoca
Cunostinte solide PC (Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook),cunoasterea SAP reprezinta avantaj
Cunostinte si specializari in domeniul vanzarilor consultative
Capacitatea de a lucra cu cifrele;
Capacitate de analiză şi atenţie la detalii ;
Abilitatea de a gestiona schimbările şi de a asimila rapid noi informaţii.

Competente
Abilitati de comunicare si relationare cu clientii cat si cu restul echipei
Abilitati de a lucra in echipa
Aptitudine de administrarea timpului
Proactivitate
Adaptabilititate
Empatie

Descrierea jobului

Principale atributii:
Consilierea clientilor in vederea promovarii produselor Karcher.
Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor;
Prezentare articole / demo / vanzare
Facturare / incasare
Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare;
Implementarea sarcinilor trasate de catre seful de magazin;
Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul;
Atingerea target-urilor de vanzari;
Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie si mercantizare.

Descrierea companiei

Kärcher este lider mondial în domeniul tehnologiei de curățare. Aparatele de curăţat cu apă sub presiune şi sub presiune înaltă, aspiratoare şi curăţitoare cu abur, maşini de măturat, maşini de frecat-aspirat, spălatorii auto, agenţi de curăţare, curăţitoare cu gheaţă carbonică, instalații de tratare a apei potabile și de epurare a apelor uzate, pompe și sisteme de irigare pentru casă și grădină, Kärcher oferă gama completă de soluții inovatoare de curăţare.

Acestea includ produse și accesorii, consiliere, service și numeroase soluții digitale. În anul 2018, Alfred Kärcher SE & Co. KG a realizat o cifră de afaceri de 2,525 miliarde de euro, cea mai mare din istoria sa. Compania are 13.027 de angajați în peste 120 de companii din 70 de țări. Cele peste 50.000 de puncte de servicii din întreaga lume asigură furnizarea neîntreruptă a clienților din întreaga lume. Inovația este cel mai important factor de creștere pentru companie și a reprezentat o componentă esențială a culturii corporatiste de la înființarea companiei, în 1935: aproximativ 90% din toate produsele au mai puţin de 5 ani de la lansare. Un total de peste 1.000 de angajați lucrează în cercetare și dezvoltare. Kärcher deține în prezent peste 630 brevete active.

Inovația a reprezentat o parte importantă a culturii companiei de la înființarea sa în 1935. Inginerul și inventatorul pasionat Alfred Kärcher a căutat soluții la problemele tehnice cu creativitate și spirit de inovare. Cu toate acestea, în acest sens, el nu a neglijat niciodată responsabilitatea pentru nevoile angajaților săi.