Candidatul ideal
Pentru a fi în echipa TRITON Bacău este important să:
- vrei permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ, integru și determinat;
- fii TU.
Noi suntem:
- dinamici, perseverenți și cu simțul umorului;
- atenți la detalii si acesta e un punct forte.
Dacă ești la fel ca noi, și:
- ai abilități de negociere;
- comunici deschis cu ceilalti;
- deții permis de conducere categoria B.
Dacă ai urmat cursurile unei instituții cu profil tehnic și ai lucrat sau lucrezi în vânzări directe este un avantaj.
Descrierea jobului
Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
- deplasarea la sediile clienților;
- acordarea consultanței clienților asupra beneficiilor, avantajelor cât și caracteristicilor calitative și funcționale ale produselor;
- pregătirea ofertelor și negocierea condițiilor contractuale cu clienții din portofoliu;
- livrarea mărfii către clienți (atunci când este cazul).
Împreună cu echipa vei identifica permanent noi strategii de abordare a clienților.
Te invităm alături de noi!
Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.
TRITON înseamnă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.
Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa).
Așteptăm CV-ul tău!