Construction Cost Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a rolului


Managerul de costuri de construcție gestionează proiectele de construcție în toate fazele, lucrând împreună cu directorul de proiect.


Cautam 2 profesionisti care sa lucreze de la sediul nostru central din Bucuresti, situat in Globalworth Tower langa Mall Promenada (Statia de metrou Aurel Vlaicu).



Responsabilitati


  • Coordonează și lucrează cu echipa de management de proiect pentru a stabili pachete de licitație
  • Responsabil de dezvoltarea întregului proces de licitație și contractare pentru fiecare pachet de lucru (revizuirea ofertelor primite, întâlnirea de clarificare cu contractantul/furnizorii, negocierea financiară, negocierea contractului etc.)
  • Responsabil de managementul contractelor pentru proiecte (verificarea si aprobarea declaratiilor de lucru, comenzilor de variatie, conturilor financiare pentru fiecare contractant/furnizor)
  • Responsabil de controlul și monitorizarea cheltuielilor totale ale proiectului, inclusiv verificarea și verificarea facturilor și cererilor de la furnizori, vânzători și subcontractanți pentru a se asigura că toate cheltuielile proiectului sunt capturate și codificate corespunzător pentru înregistrarea în sistemul de contabilitate
  • Coordonează și lucrează cu echipa de management al proiectului pentru a rezolva problemele proiectului pentru a asigura livrarea/finalizarea lucrării proiectului
  • Investigați orice abateri față de cerințele contractuale și/sau interne. Sprijină acțiunile de remediere necesare pentru a menține bugetul pe drumul cel bun
  • Raportarea costurilor proiectului


Elementele tale de construcție ale succesului


  • Interacționează eficient cu ceilalți, comunicând clar și înțelegând și satisfacând nevoile celorlalți
  • Excelente abilități de organizare, planificare, motivare și interpersonale
  • Gândire critică, rezolvare de probleme complexe, judecată și capacitate de luare a deciziilor
  • Trebuie să aibă o etică puternică a muncii și să fie orientat spre detalii, cu abilități excelente de multitasking
  • Abilitatea de a prioritiza munca, de a respecta termenele limită și de a lucra bine sub presiune
  • Abilitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale
  • Abilitatea de a lucra într-un mediu de echipă, precum și în mod independent și de a fi autonom


Cunoștințe și experiență necesare


  • Licență de cinci ani în domeniul construcțiilor
  • Experiență relevantă de minim cinci ani într-un rol similar în industria construcțiilor
  • Cunoștințe MS Office, AutoCAD, MS Project
  • Cunoașterea excelentă a limbii engleze



Prezentarea generală a companiei


Suntem un dezvoltator, investitor și operator imobiliar gestionat de proprietar, integrat pe verticală, care beneficiază de o echipă cu înaltă experiență, de o bază de capital substanțială și de o conductă de dezvoltare. Accentul este pus pe Europa Centrală și de Est, investind predominant în active de retail, proiecte rezidențiale selectate și oportunist în alte segmente imobiliare. Echipa este formată din profesioniști imobiliari cu înaltă experiență, cu o experiență excepțională, combinând o bază de abilități multidisciplinare integrate de-a lungul întregului lanț de creare a valorii proprietății. Conducerea include fondatorii și foștii directori seniori ai celei mai mari companii imobiliare cotate la bursă din Europa Centrală și de Est, care, în calitatea lor anterioară, au dezvoltat, redezvoltat și operat mai mult de 30 de active de bază.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Prime Kapital Development pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Prime Kapital Development pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Prime Kapital Development locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?