Condiţii de participare la concurs:
- Absolvent licențiat al învățământului superior de lungă durată, studii tehnice și/sau economice;
- Experiență de minim 3 ani în domeniul de activitate: administrarea sistemelor informatice, inclusiv cunoașterea etapelor specifice dezvoltării software în cadrul sistemelor SAP S/4HANA (analiză, dezvoltare, implementare și administrare programe SAP);
- Experiență extinsă în administrarea aplicațiilor informatice, constituie avantaj;
- Cunoașterea funcțională a principiilor de functionare în domeniul BPM, RPA și utilizarea mecanismelor de inteligență artificială (AI);
- Bune abilități de comunicare și relationare;
- Abilități organizatorice și de planificare;
- Cunoștințe generale de utilizare PC: Microsoft Windows și utilizarea programelor de productivitate (pachet Microsoft Office – Excel, Visio, Powerpoint, Microsoft Project);
- Cunoștințe specifice domeniului de activitate: administrarea și implementarea de sisteme informatice, integrarea aplicațiilor de automatizare de procese de afaceri – BPM, RPA cu sistemul SAP S/4HANA și implementarea strategiilor de transformare digitală, documentarea cerințelor de afaceri în domeniul de activitate: utilități / energie / furnizare;
- Cunoștințe de limba engleză în mediul de afaceri și tehnic;
- Experiență de lucru în cadrul unui mediu de management al serviciilor bazat pe bunele practici ITIL.
Principalele responsabilități:
- Asigură proiectarea globală a soluțiilor de flux de automatizare BPM, RPA și verifică ca rezultatele automatizării să fie în concordanță cu cerințele funcționale și operaționale ale soluțiilor implementate;
- Analizează funcționalitățile sistemului informatic integrat SAP, împreună cu toate compartimentele din cadrul societății care exploatează acest sistem și propune fluxuri de automatizare BPM, RPA;
- Realizează revizuiri ale fluxurilor dezvoltate pentru a asigura conformitatea cu cerințele funcționale/de control intern/securitate/audit;
- Analizează procesele candidate pentru automatizare împreună cu compartimentele din cadrul societăţii care solicită automatizări de procese de afaceri și efectuează analize de fezabilitate referitor implementarea unor astfel de soluții;
- Gestionează licenţele pentru soluțiile de automatizare, asigurând respectarea prevederilor legale aplicabile; face propuneri de achizitii noi de licențe;
- Asigură suport în exploatare pentru remedierea incidentelor semnalate în activitatea curentă sau la cererea beneficiarilor interni inclusiv: clasificarea incidentelor, analiza și identificarea tuturor cauzelor care au dus la apariția incidentelor, alocarea, urmarirea, închiderea, escaladarea, comunicarea stadiului de rezolvare către persoanele interesate și obținerea confirmării rezolvarii incidentelor pentru aplicațiile specifice automatizării proceselor de afaceri și transformare digitala aflate in exlopoatare în cadrul societății;
- Testează procesele automatizate și menține o comunicare constantă cu departamentele ce beneficiază de procesul de business automatizat pentru a omogeniza procesul din punct de vedere al regulilor de business, pentru modificarea acestora si rezolvarea erorilor;
- Constată erorile semnalate în utilizarea aplicațiilor specifice automatizarii proceselor de afaceri și transformare digitală, în vederea identificării aspectelor critice sau blocante, ce pot aparea în desfășurarea activității realizând remedierea erorilor prin aplicarea de pachete corective și actualizări de versiune;
- Colaborează cu celelalte entităţi organizatorice pentru rezolvarea unor sarcini comune asigurând participarea în proiecte sau activități intra și interdepartamentale, cu caracter temporar, în functie de rolul și competențele sale;
- Elaborează documentele a căror responsabilitate intră în sarcina proprie.