Condiţii de participare la concurs:
- Absolvent licențiat al învățământului superior de lungă durată în domeniul tehnic, economic,IT;
- Experiență de minim 5 ani în domeniul de activitate: analist procese de afaceri sau manager proiect;
- Experiență extinsă în managementul proiectelor informatice, inclusiv cunoașterea instrumentelor de analiză și raportare managerială;
- Experiență de lucru în cadrul unui mediu de management al serviciilor bazat pe bunele practici ITIL;
- Experiență legată de procesele economice specifice domeniului de activitate ale grupului Electrica, constituie avantaj;
- Experiență de lucru cu instrumente de analiză populare: SAP BW, SAP BO, QlickSense, Microsoft PowerBI, constituie avantaj;
- Cunoștințe generale de utilizare PC: Microsoft Windows și utilizarea programelor de productivitate (pachet Microsoft Office – Excel, Visio, Powerpoint, Microsoft Project);
- Cunoașterea funcțională a mecanismelor de extragere, transformare și încărcare a datelor și a instrumentelor software: Talend, Oracle Data Integrator, WSO2 etc.;
- Cursuri și certificări relevante pentru managementul de proiect sau instrumente de analiză și
raportare managerială emise de centre de cursuri autorizate, constituie avantaj;
- Creativitate, flexibilitate, responsabilitate, profesionalism;
- Cunoștințe de limba engleză în mediul de afaceri si tehnic.
Principalele responsabilități:
- Asigură suport în activitatea de implementare, integrare, dezvoltare și mentenanța aplicațiilor specifice activității de raportare managerială utilizate (SAP Data Warehouse Cloud, SAP Analitycs Cloud: QlickSense, Oracle BI, Microsoft Power BI) si extractie ETL (Talend, ODI, WSO2) din societate;
- Participă activ la definirea continuă a proceselor de afaceri în cadrul societății, acționând ca analist de date, pentru a ajuta beneficiarii interni să-și definească cerințele și să construiască depozitele de date necesare raportării manageriale tip self-service;
- Asigură întreținerea continuă a listelor de rapoarte și contribuie la dezvoltarea de noi rapoarte urmărind etapele specifice dezvoltărilor de rapoarte: planificare, design, implementare, testare şi documentare, trecere în producţie şi mentenanţă utilizând instrumentele de dezvoltare agreate cu Serviciul Guvernanta IT&C;
- Asigură suport pentru instrumentele de raportare managerială utilizate, prin activități de suport în explotare: asigurarea conexiunilor la sistemele sursă de date, asigurarea activităților ETL prin intermediul unor programe de extragere, transformare și încărcare, atât personal cât și prin intermediul unor consultanți externi;
- Asigură, din perspectiva de guvernanță a datelor: activități de analiză a calității datelor în sistemele informatice, elaborează recomandări către beneficiarii interni desemnați ca fiind proprietarii datelor (Data Owners), asigură monitorizarea permanentă a procedurilor de curățare a datelor și implementează soluții sau instrumente în vederea minimizării inconsistențelor la nivelul datelor gestionate;
- Asigură analiza periodică a performanțelor soluțiilor de tip BI si Raportare Managerială, asigurând: planificarea capacității, a operațiunilor de salvare, a operațiunilor de mentenanță, a implementării și autorizării schimbărilor, cu stabilirea priorității în funcție de impact și urgență;
- Asigură documentarea și standardizarea activităților, prin elaborarea de proceduri tehnice de execuție specifice, asigură realizarea de manuale de: instalare și configurare, utilizare, administrare pentru sistemele informatice gestionate.