Consultant Business Process Management

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, o companie specializată în Automatizarea Proceselor Digitale (Digital Process Automation) și Managementul Proceselor de Afaceri (Business Process Management), activități care sunt esențiale în digitalizarea muncii – analiza, modelarea, optimizarea și automatizarea procesele de afaceri. Prin soluțiile lor, Clientul nostru a reușit să salveze pestede ore de lucru, generând economii de 30 de milioane de dolari pentru clienții săi.

Cu o istorie de 15 ani, Clientul nostru a devenit renumit pentru capacitatea sa de a crea o legătură covalentă între consultanță în management și execuția IT, cum ar fi asigurarea unei sinergii perfecte între strategia de management și cele mai avansate tehnologii care contribuie la evoluția organizațiilor publice sau private.

Misiunea Clientului nostru este de a automatiza toate procesele de afaceri ale companiilor cu care lucrează, dezvoltând soluții adecvate care sporesc eficiența proceselor comerciale. Serviciile lor includ activități precum Enterprise Architecture (EA), Business Process Management (BPM), Dedicated Service Architecture (DSA), Enterprise Performance Management (EPM) și Risk Management pentru o bază largă de clienți din mai multe industrii.

Fiind în fruntea serviciilor de digitalizare, Clientul nostru se extinde și caută noi membri ai echipei.

Căutam un Consultant Business Process Management & DPA pentru București.

Misiunea principală: Asistă clienții companiei în derularea și implementarea procesele de digitalizare. Iată în continuare câteva dintre responsabilități principale:

  • Asistarea echipei tehnice și a clientului in implementarea soluțiilor IT – consultare, testare, training utilizatori (nu face vânzare)

  • Definirea si planificarea scopului, bugetului (sau a componentelor acestuia) și duratei proiectelor

  • Derularea întâlnirilor de analiză cu clientul și asistarea acestuia în identificarea cerințelor de business

  • Elaborarea documentației de proiect („scope of work”, flux procese, specificații funcționale, scenarii de testare, manuale pentru utilizatori, prezentări și alte materiale necesare) pentru (1) aprobare Client, (2) pentru colegii săi (care vor continua pe parte de programare și implementare IT)

  • Întocmire calendar/milestones derulare proiect, cf. resurselor interne și termenelor agreate cu clientul

  • Monitorizare derulare proiect: oferă input – după caz, menține continuu legătura cu părțile implicate, întocmește rapoarte periodice de status

  • Disponibilitate de a calatori (maxim 30% din timp) în țară și, ocazional, în afara țării

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii superioare – științe economice, cibernetică, IT sau domenii conexe
    • Minim 6 ani experiența în consultanță de business sau de proiect ori financiară furnizată companiilor medii și mari în România sau în afara țării
    • Minim 2 ani experiența în project management și/sau gestionarea unei echipe
    • Înțelegere bună a proceselor de afaceri, a modului de organizare și funcționare al unei afaceri; specializarea pe industrie nu este obligatorie
    • Experiență în implementarea de soluții informatice; competentele în domeniul bazelor de date și al programării reprezintă un avantaj semnificativ
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe bune operare PC – MsOffice (Word, Excel, PPT)
    • Cunoștințe de limba Engleză. Orice altă limbă constituie avantaj
    • Cunoașterea mediului și dinamicii pieței de business
    • Comunicare: abilități atât de vorbitor dar și de ascultător. Răspunde cu promptitudine solicitărilor și caută soluții alternative în rezolvarea problemelor, ascultă și empatizează cu nevoile clienților și a întregii echipe
    • Organizare și planificare: capacitate de a planifica, prioritiza și delega activități
  • Personalitate

    • Spirit de echipă
    • Orientare spre client, flexibilitate și adaptabilitate
    • Abilitați analitice, logice și de problem-solving dezvoltate
    • Capacitate de învață rapid și de a gestiona eficient timpul
    • Perseverență și empatie, rezistenta la stres;
    • Simț comercial, dinamism, spirit de inițiativă și carismă

Ofertă

  • Companie reputată, unul dintre liderii de piață pe segmentul său

  • Top Management suportiv și colaborativ

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă energică, colegi cu abilități de top

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Abonament servicii medicale

  • Program de lucru flexibil

  • Fructe, cafea, diverse băuturi răcoritoare, etc. – la birou

  • Laptop, telefon mobil abonament voce și date

  • Pachet salarial competitiv

  • Sistem de bonusare a performanțelor conectat la rezultate

  • Expunere la cele mai noi și performante tehnologii în BPM

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață dezvoltând o carieră în consultanța de business, cu specializare în optimizarea proceselor de afaceri prin digitalizare!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Academia de HR pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Academia de HR pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Academia de HR locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?