Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pozitia este pe perioada determinata de 8 luni si va avea locatia in Bucuresti.
Condiţii de participare:
- Absolvent licențiat al învățământului superior;
- Cunoștințe și experiență referitoare la legislația în domeniul furnizării energiei electrice si gazelor naturale;
- Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
- Abilități de a se exprima fluent și concis în scris;
- Abilități organizatorice;
- Cunoștințe avansate de utilizare PC: Excel, Word, Powerpoint;
Principalele responsabilități:
- Prelucrare rapoarte și întocmire situații centralizatoare privind activitatea de soluționare cereri și reclamații (pe tip de serviciu, consumatori, problematici, canale de intrare, durate de soluționare, utilizatori etc.),
- Soluționare cereri și reclamații primite prin intermediul ANRE, ANPC, alte instituții și autorități;
- Prelucrare date cu ocazia acțiunilor de audit/control;
- Întocmire raportări specifice activității de soluționare cereri și reclamații, conform ordine ANRE.