Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Promoveaza si vinde, la standarde de calitate produsele si serviciile Vodafone, pentru indeplinirea obiectivelor de vanzari.
Competente, cunostinte si experienta:
Diploma studii superioare
Experienta in vanzari B2B
Abilitati de comunicare si relationare la orice nivel
Atitudine pozitiva si orientare catre client
Abilitati de vanzare, negociere, putere de convingere, inventivitate
Automotivare si abilitatea de a-si atinge obiectivele fara supraveghere indeaproape
Abilitati de organizare, planificare si rezolvare a problemelor
Engleza fluent
Responsabilitati principale:
- Creaza o legatura cu segmentul Enterprise Business Unit
- Identifica companiile mari care se pot incadra in programul AvantajeVodafone si obtine acordul Account Managerului pentru abordarea lor
- Face vizite la client, tine workshopuri si prezentari despre oferta speciala Vodafone
- Promoveaza si vinde produsele si serviciile Vodafone si ale partenerilor
- Rezolva solicitarile clientilor, ofera informatii de natura comerciala (oferta, pret, conditii contractuale, etc.) si tehnica (caracteristici, retea, service) despre produse si servicii
- Foloseste tehnici de vanzare consultativa prin cross-sell si up-sell pentru a creste valoarea conturilor clientilor
- Asimileaza informatiile din comunicarile comerciale, procedurile operationale, regulile de facturare/incasare si respecta Ghidul de adresare (Kit-ul Avantajevodafone)
- Inregistreaza in aplicatii datele clientilor in conformitate cu actele prezentate si cu procedurile in vigoare, respectand standardele prezente in acestea si regulile privind protectia datelor cu caracter personal
- Mentine si dezvolta relatia cu partenerii interni (EBU) si externi (Chooseri Companii) cu respectarea procedurilor de lucru agreate
- Manifesta disponibilitate si amabilitate, folosind un limbaj adaptat fiecarui client, aratand un interes clar pentru nevoia acestuia
- Reprezinta Vodafone in relatia cu clientii, actioneaza in conformitate cu valorile si standardele de etica si moralitate ale companiei, respectand dispozitii legale, prevederi ale Regulametului Intern, Codului de conduita, procedurile interne si modelul Vodafone Way
- Implementeaza in sisteme doar oferte eligibile si aflate in perioada de valabilitate
- Acceseaza sistemele de lucru doar in scopul definit, doar la cererea clientului si dupa identificarea acestuia
- Raspunde in termen rezonabil tuturor solicitarilor primite pe adresa de email, cat si solicitarilor adresate in atentia sa pe AvantajeVodafone
- Raspunde pentru bunurile aflate in folosinta, completeaza documentatia legata de stoc si efectueaza operatiuni de inventariere in conformitate cu legile si procedurile de lucru
- Administrează bunurile primite de la Vodafone si IPP pe baza de proces verbal, conform procedurilor de lucru
Locaţii de lucru: Globalworth Tower - Barbu Vacarescu, Bucuresti/ Work from home