Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte
• Student sau absolvent de studii superioare
• Disponibilitate de a lucra in ture
• Constituie avantaj experienta in call center sau telemarketing
• Cunostinte de MS Office (Outlook, Excel basic)
• Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala (engleza - nivel mediu) – constituie avantaj
• Excelente abilitati de comunicare si orientare spre rezultate
• Persuasiune, creativitate, spontaneitate, spirit de echipa, flexibilitate, empatie
• Persoana orientata catre client si atentie la detalii
• Meticulozitate, reactie pentru tratarea si respingerea obiectiilor clientului.
Responsabilitati
• Raspunde prompt solicitarilor clientilor interni si externi, intr-o maniera profesionista si politicoasa, oferind solutii si alternative, dupa caz, conform procedurilor interne de lucru, indiferent de canalul prin care este primita solicitarea.
• Raspunde intrebarilor clientilor existenti si potentiali referitoare la produsele, serviciile, campaniile promotionale si modalitati de inregistrare ale comenzilor.
• Trateaza solicitarile clientilor intr-o maniera politicoasa, fiind orientati pe identificarea de solutii potrivite fiecarui client in