Consultant Financiar

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Activitatea se va desfasura in Bucuresti, in cadrul Serviciului Planificare Strategică și Analiză Financiară

Condiții de participare la concurs:

  • Absolvent licențiat al învățământului superior economic;
  • Deținerea unei certificări naționale/internaționale sau în curs de finalizare (CECAR, CCF, CAFR, ACCA, CIMA, CFA, etc.), constituie un avantaj;
  • Experiență de lucru necesară: minim 3 ani într-o poziție cu sarcini similare/asimilabile;
  • Aptitudini analitice și conceptuale;
  • Abilități numerice, abordare pragmatică;
  • Abilități de planificare și organizare pentru a atinge obiectivele în termenul stabilit și la standardul de calitate solicitat;
  • Abilități de comunicare, managementul timpului și rezistență la stres;
  • Adaptabilitate, inițiativă și receptivitate la noi informații;
  • Abilități de gestionare a sarcinilor multiple și munca în echipă;
  • Utilizator avansat MS Office (Word, Excel, Power Point, MS Outlook);
  • Cunoștințe privind utilizarea unui sistem ERP (SAP BW si FI/CO reprezintă un avantaj);
  • Fluent in limba engleză (scris si vorbit).

Principalele atribuții ale postului:

  • colectarea, agregarea și consolidarea datelor pentru prezentarea realizărilor lunare/trimestriale/anuale;
  • oferă suport tuturor entităților organizatorice în  vederea respectării valorilor bugetate;
  • analizează variațiile între buget/forecast și realizări și explică variațiile semnificative;
  • analizează variațiile între realizări și realizările perioadei similare a anului anterior și explică variațiile semnificative;
  • propune măsuri de optimizare și  monitorizează implementarea acestora;
  • colectează informațiile din operațional și monitorizează alocarea costurilor pe linii de business în funcție de informațiile primite;
  • realizează analize  solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business (pentru realizări);
  • realizează rapoarte pentru CA, investitori, ELSA;
  • întocmește notele referitoare la performanța operațională și financiară lunară/ trimestrială/anuală a companiei;
  • pregătește prezentările referitoare la realizările lunare, trimestriale, anuale solicitate de management/CA/ELSA;
  • pregătește raportul anual al companiei și participă la realizarea raportului anual al grupului;
  • contribuie la implementarea soluțiilor de automatizare și eficientizare a activității. 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ELECTRICA FURNIZARE SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?