Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Activitatea se desfășoară la sediul societății din București, în cadrul Diviziei Financiare - Serviciul de Transformare Financiară.
Principalele cerințe ale postului:
- absolvent licențiat al învățământului superior;
- absolvent de MBA – constituie avantaj;
- experiență similară de minim 3 ani;
- MS Office (Word, Excel, Power Point, MS Outlook) – avansat;
- ERP, tool-uri de raportare (BI) - nivel avansat;
- limba engleză - nivel avansat.
Responsabilitățile postului:
- participă la identificarea și definirea fluxului informațional din cadrul Diviziei Financiare;
- participă la revizuirea procedurilor financiar-contabile și asigură suport în implementarea acestora în cadrul Diviziei Financiare;
- asigură armonizarea tuturor procedurilor din organizație care implică Divizia Financiară;
- identifică și dezvoltă noile procese financiare;
- monitorizează modul de implementare a proceselor și integrarea acestora;
- analizează, împreună cu șeful ierarhic superior, propunerile de modificare a proceselor și aliniază aceste propuneri la principiile financiar-contabile, în termeni calitativi și funcționali;
- participă, alături de șeful serviciului, la dezvoltarea sistemelor informatice, prin alinierea functionalității acestora la modificările procedurale aprobate;
- identifică riscurile posibile și informează șeful de serviciu.