Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Studii superioare economice sau juridice finalizate;
- Minim 3 ani experienta in domeniul fiscal;
- Cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor fiscale romane si din UE;
- Experienta in relatia cu autoritatile fiscale romane;
- Capacitatea de anliza și elaborare de rapoarte catre management cu referire la impozitele și taxele;
- Cunostinte in domeniul preturilor de transfer;
- Cunoștințe in servicii fiscale internationale, aplicarea tratatelor de evitare a dublei impuneri;
- Bune cunostinte de operare PC (Excel, Word)
- Limba engleza la un nivel avansat.
Abilitati personale
- Capacitate foarte buna de relationare si comunicare
- Abilitatea de a lucra cu termene scurte
- Abilitati de organizare si planificare
- Meticulozitate si acuratete
- Spirit analitic, capacitate de lucru in echipa
- Seriozitate, responsabilitate, implicare
Descrierea jobului
- Urmareste si informeaza managementul companiei cu privire la evolutia legislatiei fiscale din Romania si UE
- Furnizeaza consultanta in domeniul fiscal
- Furnizeaza servicii si asistenta de specialitate pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe
- Intocmeste cererile si documentatia necesara, urmareste eliberarea certificatelor fiscale privind bugetul de stat si bugetele locale
- Intocmeste documentatia pentru declaratii de accize, atestate de funcționare
- Intocmeste documentatia si urmareste obtinerea diverselor inregistrari fiscale reglementate de Codul fiscal
- Solicita, urmareste obtinerea certificatelor de rezidenta fiscala
- Mentine relatia cu autoritatile fiscale