Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Domeniu de activitate: consultanta pentru afaceri si management
- Locatia firmei: Bucuresti
- Postul (full-time) solicita:
- experienta privind programe de finantare nationale (POC, POR, PNDR) si/sau internationale;
- experienta in intocmirea cererilor de finantare si a studiilor aferente (studiu de fezabilitate, plan de afacere, studiu de piata, etc);
- experienta in implementarea proiectelor (planificare, executie, monitorizare si control, raportare _cereri de rambursare/plata, achizitii private / publice);
- experienta in realizarea de studii si analize (cunostintele economico-financiare prezinta avantaj);
- asumare de responsabilitati, spirit de initiativa/creativ, capacitate de comunicare, lucru in cadrul echipei;
Cerinte:
- studii superioare (tehnice sau economice);
- certificat Expert achizitii publice (nu mai vechi de 5 ani)
- experienta in domeniu (cel putin 3 ani);
- cunostinte de limbi straine (limba engleza preferential; a doua limba cunoscuta constituie avantaj);
- utilizare PC si a soft-urilor specializate (editare, prezentari, etc.)
- disponibilitate pentru deplasari (in tara si strainate, pe proiect; vizite la clienti);
- permis de conducere (constituie avantaj);