Consultant fonduri europene

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descriere poziție:

Consultantul își va desfășura activitatea în cadrul departamentului de management de proiect, în vederea  scrierii si implementării proiectelor/contractelor din portofoliul companiei (asistență la derularea procedurilor de achiziții publice, elaborarea documentațiilor aferente cererilor de plată/rambursare, elaborarea rapoartelor de progres lunare și trimestriale, elaborarea documentelor/documentațiilor specifice managementului de proiect, asistență acordată clienților pe toată perioada derulării proiectelor și pe perioada de monitorizarea a acestora).

Condițiile postului:

> Condiții fizice ale muncii: Muncă de birou,
> Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână;
> Natura muncii: Muncă individuală cât și muncă de echipă;
> Tip contract: Contract pe perioadă nedeterminată.

Responsabilități:

> Analiza ghidurilor de finantare in vederea intocmirii dosarelor pentru obtinere finantare prin AFIR, POR, AFM, CNI etc., in functie de liniile de finantare deschise

> Coordonarea unui portofoliu de proiecte;
> Realizarea activităților de management de proiect, planificare, monitorizare activități, controlul costurilor, raportare, evaluare;
> Colectarea, prelucrarea și analiza informațiilor, realizarea de analize, puncte de vedere, sinteze și recomandări;

Cerințe:
> Absolvent de studii superioare.
> Experiență anterioară în consultanță în management și în coordonarea de proiecte (preferabil minim 2 ani);
> Responsabilitate, putere de concentrare și eficiență în muncă;
> Capacitatea de a lucra independent;
> Persoana organizată (agendă/planner, program de activitate, monitorizare și raportare activitate);
> Nivel foarte bun de operare calculator: Excel, Internet, Word, Power Point, Outlook, MS Project;
> Cunoștințe avansate de limba engleză (în special scris);
> Abilitați de comunicare (scrisă și verbală), lucru în echipă;
> Abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități;
> Abilități de comunicare, prezentare și relaționare;
> Buna gestionare a termenelor limită;
> Abilitatea de a lua decizii și de a lucra în echipă;
> Excelente abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții;
> Cunoștințe în domeniul achizițiilor publice;
> Permis de conducere categoria B și disponibilitate de a călători prin țară.

Beneficii:
> Mediu profesionist de lucru;
> Salariu motivant;
> Plan de stimulare corespunzător performanțelor personale și ale organizației;
> Perfecționarea și specializarea la job prin derularea de proiecte complexe;
> Activarea într-o piață de consultanță în continuă mișcare;
> Angajator stabil în piața de consultanță.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PRO CONSULTING EXPERT SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PRO CONSULTING EXPERT SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PRO CONSULTING EXPERT SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?