Consultant fonduri nerambursabile/achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal :

- Persoana optimista cu atitudine pozitiva;

- Persoana care lucreaza cu pasiune, cu dorinta de a se dezvolta personal si profesional, orientata spre rezultate;
- Persoana responsabila, implicata in activitate, cu disponibilitate pentru deplasari pe teren, care sa aiba abilitati foarte bune de comunicare;
- Persoana analitica, disciplinata, ordonata, motivata de dorința de a învața permanent;
- Persoana care sa aiba (obligatoriu) urmatoarele calitati: seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, rezistenta la stres si la activitatea cu termene limita.
- Abilitati conceptuale in realizarea de materiale scrise
- Experienta in managementul proiectelor finantate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj
- Cunostinte in domeniul achizitiilor publice
- Abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii prompt!!
- Abilitati de lucru simultan pe mai multe proiecte si activitati
- Capacitatea de a lucra independent

Ca şi Consultant  Accesare Fonduri Nerambursabile  pentru biroul de consultanţă vei avea următoarele responsabilităţi:

- scriere/implementare proiecte Fonduri Europene Nerambursabile în perioada curenta a programului de finantare și, pentru ca ne gandim la o colaborare pe termen lung, deschidere de a lucra si in perioada urmatoare a programului de finantare (2021 – 2027).Programe operaționale: Programul Operațional Infrastructură Mare, Programul Operațional Competitivitate și Programul Operațional Regional;
- mentinerea legaturilor cu institutiile publice in vederea obtinerii in termen a documentelor necesare desfasurarii activitatii;
- consultarea in permanenta a modificarilor legislative referitoare la obtinerea avizelor si acordurilor;
- pregatire, verificare si depunere documentatii in vederea depunerii la verificatorii de proiecte;
- evaluarea tehnica si financiara a documentatiilor de achizitie publica;
- elaborare documente specifice activitatii.

 Cerinţe:
Studii superioare (tehnice/ economice constituie un avantaj);

  • Permis de conducere categoria B de minim 1 an
  • Cunostinte de limba engleza; 
  • Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, etc.); 
  • Excelente abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor;
  • Capacitate de a identifica soluţii şi de a lua decizii; 
  • Abilitatea de a gestiona multiple proiecte/activităţi simultan;
  • Atitudine profesionista in abordarea provocarilor; 
  • Creativitate şi flexibilitate în abordarea activităţilor; 
  • Orientare spre calitate şi atentie la detalii;
  • Experienta de lucru cu termene limita si rezistenta la stres; 

Oferta (bonusuri, beneficii): 

  • Posibilitatea de a lucra cu o echipa profesionista, tanara si dinamica. 
  • Instruire si formare profesionala atât în cadrul firmei, cât şi prin cursuri acreditate. 
  • Posibilitate de avansare in cariera. 
  • Pachet salarial motivant, în funcţie de experienţă şi performanţe

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ROMEST SERVICE SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ROMEST SERVICE SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ROMEST SERVICE SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?