Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Angajam consultant pentru scrierea si implementarea de proiecte cu finantare nerambursabile!
Implicarea companiei in din ce in ce mai multe proiecte cu finantare UE duce la necesitatea realizarii unui departament dedicat acestei activitati. Prin urmare, pentru a avea un mediu de lucru organizat si echilibrat avem nevoie de o persoana dedicata pentru acest lucru, care va lucra de la oricare din birourile noastre din Braila sau Galati.
Cum stii ca te cautam pe tine:
Ai capacitate foarte buna de sinteza.
Ai competente bune privind exprimarea orala si scrisa (capacitatea de a comunica in scris si verbal, de a intelege si a-i face pe altii sa inteleaga diverse mesaje in situatii variate; capacitatea de a redacta lucrari si rapoarte clare si corecte).
Esti proactiv(a) si ai aptitudini de cercetare, de identificare a detaliilor ascunse.
Ai experienta organizatorica, precum si in activitati care implica utilizarea calculatorului (MS Office, navigare pe internet, comunicarea prin email etc.).
Stii sa lucrezi cu termene limita si le respecti intotdeauna.
Iti place sa primesti feedback onest si nu te superi daca feedback-ul nu este mereu 100% pozitiv (in fond, doar asa crestem).
Cunosti limba engleza cel putin la nivel mediu (citit + inteles).
Nu iti plac lucrurile facute in graba, ci vrei sa le analizezi si sa le slefuiesti ca sa iasa bine. Vrei sa inveti in ritmul tau si sa lucrezi in ordinea pe care ti-o doresti.
Desi nu este o cerinta obligatorie, candidatii care au experienta teoretiva sau practica in realizarea de planuri de afaceri au un avantaj important.
Vei fi responsabil(a) de:
- Elaborarea si implementarea de proiecte finantate din fonduri nerambursabile (atat proiecte proprii, cat si ale clientilor companiei);
- Realizarea de planuri de afaceri pentru diverse domenii de activitate;
- Elaborarea documentațiilor aferente cererilor de finantare;
- Intocmirea de rapoarte de progres lunare și trimestriale;
- Intocmirea cererilor de prefinantare, de plată si de rambursare;
- Consilierea clienților pe intreaga durata de implementare a proiectelor;
Iti oferim:
Salarizare excelenta (salariu fix + bonusuri de succes), adaptata studiilor, experientei si ritmului de lucru dovedite.
Ocazia de a face parte din echipa care dezvolta una din cele mai inovative suite de aplicatii destinate mediului privat din Europa, suita de aplicatii care a primit o finantare de 2 milioane de euro.
Program de lucru flexibil (iti alegi singur(a) intervalul de lucru dorit pentru fiecare zi), insa poti lucra si remote, de acasa sau din orice alta locatie iti place (2 zile pe saptamana).
Un mediu de lucru lipsit de stres, cu multa intelegere si colectiv tanar, in cadrul unei echipe tinere, dar experimentate (25 – 39 de ani), intr-o companie cu o cultura organizationala foarte clara si orientata catre performanta, care tinteste la premiul „Best Work Environment”.
Vei avea ocazia sa progresezi in permanenta prin participarea la seminarii, cursuri si training-uri suportate de companie, vei gasi mereu intelegere in momentele in care ai cea mai mare nevoie de acest lucru, plus ca vei avea alte cateva avantaje importante pe care le vei afla numai daca vom lucra impreuna.
Vrem sa incepi lucrul cat de repede posibil. Intelegem insa ca este posibil sa ai nevoie chiar si de 4 saptamani pentru a respecta preavizul la actualul tau loc de munca, asa ca suntem dispusi sa te primim la noul tau job cel mai tarziu luni, 3 august 2020. Insa poti incepe si maine daca doresti. Totul depinde de tine.
Daca vei considera ca indeplinesti cerintele postului si te incanta ideea de a lucra cu noi incarca CV-ul si asteapta un mesaj de la te rog un Share, chiar daca nu esti interesat(a), poate ai un prieten / o prietena in cautarea unui loc de munca minunat ca acesta 😉