Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Misiune si Responsabilitati:
- Asigura configurarea, parametrarea sau dezvoltarea specifica a aplicatiei de tip HCM
- Participa la elaborarea analizei tehnice si functionale a nevoilor venite din partea clientilor
- Valideaza solutiile gasite din punct de vedere tehnic si functional
- Propune responsabilului de cont solutii adaptate pentru a respecta constrangerile tehnice ale produsului si deadline-urile stabilite
- Testeaza noile configurari
- Participa la formarea noi colegi si sustine, prin expertiza tehnica avuta, echipa de consultanti
- Propune inbunatatirea si evolutia aplicatiilor
- Participa la elaborarea documentatiei necesare, fie pentru noile configurari ale clientilor, fie pentru evolutiile versiunilor standard
- Asista clientii in faza de testare
- Prezinta rapoarte din care sa reiasa dificultatile intâmpinate si cererile venite din partea managerului de proiect/a responsabilului din partea clientului in timpul examinarilor si furnizeaza informatiile relevante pentru pregatirea si derularea comitetelor de proiect
- Ofera vizibilitate cu privire la evolutia actiunilor si raporteaza cu privire la activitatile desfasurate
Profil cautat:
- Studii superioare in informatica, economie sau resurse umane
- Experienta in implementarea proiectelor sau intretinerea de sisteme informatice reprezita un avantaj
- O buna cunoastere a limbii franceze - cel putin nivelul B2, ideal C1
- Cunoasterea unuia sau mai multor sisteme informatice de HR este un plus
- Persoana dinamica si organizata
- Orientare clienti si capacitatea de a gasi solutii
- Abilitatea de a lucra intr-o echipa
- Capacitate de rezolvare a problemelor