Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Consultant implementare sisteme de management financiar
Cerinte:
- Experienta dovedita de minim 3 ani in implementarea de solutii de tip ERP sau alte solutii de management financiar-contabil (planificare-bugetare/aplicatii contabilitate/aplicatii salarizare sau alte solutii de management forta de munca); experienta anterioara in implementarea de solutii Oracle ERP reprezinta un avantaj;
- Cunostinte financiar-contabile, implementare in aplicatii informatice a planului de conturi si raportari financiare;
- Disponibilitate pentru deplasari la clienti;
- Bune abilitati de comunicare si abilitati de prezentare;
- Limbi straine: engleza – nivel avansat (scris, vorbit, citit);
- Cunostinte de utilizare Microsoft Project (optional);
- Permis conducere categoria B (optional);
- Nivel ridicat de etica profesionala.
Responsabilitati:
- Implementarea de solutii de management si planificare financiara, incadrandu-se in timpul alocat si respectand scopul de implementare al proiectului
- Participa in toate etapele de derulare a implementarii: analiza, design, configurare si dezvoltare, testare, implementare, instruire
- Mentinerea relatiilor solide cu clientii si raspunderea prompta la solicitarile acestora
- Participarea la realizarea ofertelor de implementare din punct de vedere tehnic
- Colaboreaza constant cu managerul de produs si echipa tehnica
- Realizarea task-urilor alocate, utilizare Microsoft Project
Oferta include:
- Contract de munca
- Salariu fix
- Bonuri de masa
- Asigurare medicala privata
- Program full-time 9 – 18 cu o ora pauza de masa sau program part-time
- Un mediu de lucru placut si profesionist
Locatie: Stefan cel Mare, Bucuresti.