Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsablitati:
- Implementarea produselor pentru managementul studentilor, in universitatile-clienti pe baza unei metodologii clare si a planului de proiect stabilit;
- Activitati de tip presales pentru pregatirea si sustinere vanzarii la client, cum ar fi oferte, demo-uri, etc.
- Acordarea de asistenta clientilor-universitati din portofoliu atat prin telefon, email cat si pe platforma de support Heldesk pentru configurare, utilizare, probleme aparute, dezvoltari noi;
- Analiza cerintelor clientilor si realizarea de specificatii tehnice;
- Configurarea produselor la clienti fie remote, fie la sediul clientului, pe baza specificatiilor tehnice;
- Testarea aplicatiilor software in timpul implementarii/dezvoltarii acestora;
- Sustinerea de traininguri catre utilizatori;
- Documentarea si raportarea in aplicatiile interne a activitatilor desfasurate.
Cerinte:
- Studii universitare finalizate sau in curs de finalizare;
- Experienta in interactiunea cu clientii si lucrul in echipa;
- Cunoştinţe de limba engleză, scris şi vorbit, nivel mediu;
- Excelente abilitati de comunicare;
- Capacitate de analiza si orientare catre solutii;
- Abilitatea de a lucra simultan pe proiecte;
- Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic;
- Abilitatea de a lucra cu termene stranse;
- Disponibilitate de a calatori;
- Disponibilitate catre program flexibil.
Reprezinta avantaj:
- Experienta de min. 1 an pe o pozitie similara;
- Experienta in implementarea de proiecte IT sau similar;
- Experienta in analiza de business: modelarea fluxurilor de date si a proceselor de business;
- Experienta in livrare de training;
- Cunostințe de baze de date (SQL).
Beneficii oferite:
- Mediu de lucru dinamic intr-o echipă tanara;
- Oportunitatea dezvoltarii unei cariere de durata intr-o companie importanta din domeniul IT;
- Traininguri;
- Pachet salarial motivant.