Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Sarcini principale:
- Implementarea aplicatiilor informatice dezvoltate de companie;
- Activitati de instruire a clientilor ce urmeaza sa utilizeze aplicatiile informatice oferite de companie;
- Asigurarea de asistenta tehnica la cererea utilizatorilor aplicatiilor informatice oferite de companie;
- Suport (helpdesk) pentru utilizarea aplicatiilor informatice;
- Realizarea de testari a solutiilor informatice.
Responsabilitati:
- Lucrul indeaproape cu clientii, membrii proiectului si personalul managerial;
- Participa la analiza datelor in vederea importului acestora in perioada de implementare a solutiilor informatice;
- Asigura instruirea utilizatorilor solutiilor informatice pe perioada de implementare si post-implementare, cand este cazul;
- Intocmirea de documentatii specifice perioadelor de implementare, instruire;
- Furnizarea de asistenta tehnica si sprijin in exploatarea solutiilor informatice furnizate de companie pentru a asigura folosirea si functionarea optima a acestora;
- Raspunde la intrebari, izoleaza incidentul semnalat, determina si implementeaza solutiile referitoare la incidentul semnalat;
- Rezolvarea sesizarilor repartizate de dispecer conform ariei de responsabilitate;
- Testarea solutiilor dezvoltate pe baza specificatiilor;
- Intretinerea manualului de utilizare a solutiei informatice;
- Participa la mentenanta modulelor din sfera de activitate a compartimentului conform documentatiilor, procedurilor si normelor existente;
- Raportează conducerii asupra stadiului lucrărilor şi activităţilor;
- Menţinerea unei relaţii strict profesională cu beneficiarii aplicaţiei.
Cerinte:
- Experienta minim 1 an in implementarea aplicatiilor economice (constituie avantaj);
- Absolvent al unei facultati tehnice sau economice;
- Competenta in aplicatii Microsoft, inclusiv Word, Excel si Outlook;
- Sa ai bune abilitati de comunicare;
- Sa ai o atitudine proactiva;
- Sa fii o persoana responsabila si organizata;
- Sa poti lucra eficient atat independent cat si in echipa;
- Abilitatea de a rezolva probleme, de a cauta solutii;
- Aptitudini de trainer.
Beneficii:
- Abonament medical clinica privata, vouchere de vacanta, program flexibil