Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Dacă bifezi la majoritatea elementelor de mai jos:
- Conoştinţe reţelistică, instalare şi configurare hardware şi software;
- Cunoştinţe IT, Hardware & Software, instalare şi configurare;
- Cunostinţe baze de date MySQL, MariaDB, Ms SQL;
- Cunostinţe sisteme de operare CentOS, Ubuntu, Windows, Windows Server;
- Cunoştinţe siteuri şi tehnologie videochat, nivel mediu;
- Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor zilnice;
- Capacitate de rezolvare imediată a problemelor tehnice;
- Iniţiativă în căutarea de soluţii tehnice la problemele apărute.
Şi crezi că ai putea să gestionezi cu succes următoarele activităţi:
Să asiguri suport tehnic pentru produsele companiei prin telefon, email, remote sau prin deplasare la sediul clientului;
Să asiguri instalări / implementări si actualizari ale aplicaţiilor software din portofoliul companiei;
Să instruieşti utilizatorii în exploatarea aplicaţiilor;
Să redactezi documentaţiile de utilizare sub forma de (mini) ghiduri pentru utilizatori/clienţi. Să actualizezi aceste informaţii/ mini ghiduri;
Să realizezi activităţi specifice de testare funcţionalităţi noi pentru soluţiile şi produsele Wolters Kluwer;
Să asiguri suport post-implementare; actualizarea aplicaţiilor, rezolvarea cererilelor formulate de utilizatori referitoare la utilizarea şi funcţionarea aplicaţiilor;
Configurare setări de reţea, antivirus şi firewall pentru a permite accesul la reţea / internet a programelor;
Configurare setări client VPN pentru a permite accesul la aplicațiile găzduite de Wolters Kluwer;
Documentare în sistemul CRM intern a problemelor, soluţiilor şi nevoilor suplimentare enunţate de clienţi.
Cu scopul final: Menţinerea unui nivel de satisfacţie maxim în ceea ce priveşte asigurarea suportului şi asistenţă tehnică.
Te aşteptăm la noi în echipă!