HASHERA angajează Consultant Junior Imigrări pentru unul din clientii sai, o firma internationala de
consultanta, multidisciplinara, din Bucuresti. Clientul nostru este un actor principal în servicii fiscale,
juridice, contabile și de salarizare, care asistă la un portofoliu internațional divers de clienți, are o
reputație deosebită în ceea ce privește munca de înaltă calitate, o perspectivă pozitivă și standarde înalte
de serviciu și de etică.
De asemenea, clientul nostru caută candidați interesati de relocare și ofera sprijin celor interesati de un
loc de muncă în București.
Dacă esti ambițios, talentat și entuziast, ai o minte curioasa și iti doresti dezvoltarea carierei, suntem
bucuroși să primim aplicatia ta.
Responsabilitati specifice postului:
• Menținerea contactului cu clienții, consiliere pe probleme legate de imigrare, înțelegerea nevoilor
acestora şi oferirea de soluții particularizate însoțite de informații referitoare la timp şi costuri, colectarea
datelor, politica şi procedurile specifice de imigrare;
• Consultanță şi pregatirea de dosare pentru obținerea tipului potrivit de avize de muncă, vize de
lungă sau de scurtă şedere, a permiselor de şedere, precum şi a documentelor de prelungire a dreptului de
şedere pe teritoriul României pentru cetățenii Non-Europeni şi membrii acestora de familie;
• Consultanță şi pregatirea de dosare pentru obținerea tipului potrivit de certificate de înregistrare,
precum şi a documentelor de prelungire a dreptului de şedere pe teritoriul României pentru cetățenii
Europeni;
• Asistență pe probleme legate de fiscalitate pentru cetățenii străini, atât înainte cât şi după procesul
de imigrare;
• Pregătirea diverselor dosare la ANAF pentru obtinere NIF, D222, D224, chestionare de stabilire a
rezidenței fiscale la sosirea/plecarea în/din România, certificate de atestare a plății impozitului plătit în
România, etc.;
• Tratarea aspectelor legate de impozite şi contribuții sociale datorate în funcție de structura forței
de muncă;
• Pregătirea diverselor dosare la CNPP pentru obtinerea certificatelor A1;
• Întocmirea şi depunerea notificărilor privind inspecția muncii şi detaşarea trans-națională;
• Asigurarea interfeței cu autoritățile publice (Inspectoratul General pentru Imigrări-IGI, Ministerul
Educației Naționale, AJOFM/AMOFM Bucureşti, Ministerul de Afaceri Externe-MAE, CNAS, CNPP,
ANAF, Ambasade sau Consulate, ITM, etc.);
• Informarea continuă cu privire la noutățile legislative, pe diverse probleme legate de această
activitate;
• Elaborarea diferitelor tipuri de template-uri pentru a fi folosite în structurile de imigrare.
Cerinte :
• Studii superioare;
• Experiență în domeniul de HR de minim 2 ani;
• Cunoştințe de legislația muncii (salarizare);
• Limba engleză;
• Operare PC;
• Cunoaşterea pieței locale/europene/internaționale a forței de muncă.
Compensation and Benefits:
1. Pachet financiar competitiv
2. Dezvoltare profesionala
3. Lucrul in proiecte complexe, într-un mediu international
4. Formare și expunere la resurse profesionale de vârf